ivan dyankov 0 #1 Публикувано 10 Декември, 2023 (Редактирано) Здравейте колеги, може и да има такава тема търсих но не открих. Става дума за CRV 3 дизел, от известно време усещам хлопане/тропане което идва от към волана поне така го усещам, то се се получава когато карам по неравности но малко и отсечени да речем като по чакъл, когато я карам по пътя нормално при дупките го няма. Усещам го като луфт това тропане. Днес съм си сменил две биалетки отпред и задни тампони на стабилизираща щанга. Има подобрение защото преди тропаше и като си мина през дупка. Сега е добре, но си остана това похлопване което ми идва от към волана при малко остри неравности както казах чакъл или насечен асфалт. Преди месец с майстора ми сменихме преден ляв шарнир, и ми каза че имало мнооого лек луфт във рейката, няма теч . Съмняваме се и за тампони на амортисьори но по скоро не. Течността на хидравликата си я сменях лятото на село, виеше. Но сега с това похлопване откачам. Къде може да е проблема и може ли да е някъде в рейката и как се оправя това. че ми предстои зимно пътуване доста. Да, постегна се колата определено се усеща стегната вече, но си остана това. Човека каза, че може да се кара и няма никакъв проблем и бил толкова малък луфта че няма какво да се рециклира. Каза също, че имам тръгнали носачи. Ама пф да е от тях хм не мисля. Редактирано 10 Декември, 2023 от ivan dyankov грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 23 #2 Отговорено 11 Декември, 2023 Залагам на рейката, но щом не тече не пипай, ако не искаш да се вкарваш в излишни филми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #3 Отговорено 11 Декември, 2023 Да се проверят все пак и накрайниците на рейката, особено външните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #4 Отговорено 11 Декември, 2023 Първо смени тампоните на предната стаболизираща щанга. Ако неизчезне въпросното хлопане, почти 95% съм сигурен, че проблема е в тампоните на макферсоните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #5 Отговорено 11 Декември, 2023 Има една метална втулка на рейката към кормилната щанга, която се разбива и може да се смени. От нея също се получава тропане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan dyankov 0 #6 Отговорено 11 Декември, 2023 Преди 2 часа, Emicha написа: Първо смени тампоните на предната стаболизираща щанга. Ако неизчезне въпросното хлопане, почти 95% съм сигурен, че проблема е в тампоните на макферсоните. Имам един мааалък проблем с тези тампони на предната стаб щангата и по скоро с единия болт на предна лява гума. Самия билт е хванал накриво при предишно сменяне и не е стегнат хубаво сега е малко като заклинил и ни се затяга и се оттяга и не знам как да се справя с него за да не се скъса, щот доколкото видях са хванати на носачите и ще трябва да свалям носач да разпробивам и става малко по сложно. Другите мисля са добре. Аз ги и пръскам с ВД понякога като се присетя. Но пък ще се усеща ли във волана това похлопване пфф. Но да ще си сменям и тампоните на макферсона макар и да като вдигна колелетата и прилагам усилия в гумата нагоре надолу, не може да се каже че са разбити. А тази втулка на рейката сменя ли се лесно или не ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan dyankov 0 #7 Отговорено 11 Декември, 2023 Преди 8 часа, ceco_accord написа: Да се проверят все пак и накрайниците на рейката, особено външните. Омаслени са но не били проблем така каза моя човек гледах ги тази неделя сякаш не са разбити , ама не са скъпи може да си ги взема да ги сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #8 Отговорено 11 Декември, 2023 Преди 2 часа, ivan dyankov написа: Имам един мааалък проблем с тези тампони на предната стаб щангата и по скоро с единия болт на предна лява гума. Самия билт е хванал накриво при предишно сменяне и не е стегнат хубаво сега е малко като заклинил и ни се затяга и се оттяга и не знам как да се справя с него за да не се скъса, щот доколкото видях са хванати на носачите и ще трябва да свалям носач да разпробивам и става малко по сложно.... Усещането за хлопане във волана, може да е от всякъде,като първия заподозрян е рейката, но първо елементарните неща пък накрая нея. Болтовете на Хонда се късат трудно. Но ако се скъса , разпробиваш и така. И по спомен не е хваната за носача, а за магарето май, но все тая. Ей в тази тема на 3-та страница съм писал за тези неща, ако ти е интересно чети: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #9 Отговорено 12 Декември, 2023 Преди 16 часа, ivan dyankov написа: А тази втулка на рейката сменя ли се лесно или не ? Нямам идея. Моята е сменяна в Бултрако Пловдив, когато колата е била на около 100К. Доколкото знам, не съществува като резервна част, но някой ги прави. Майстор хондаджия трябва да е наясно с този казус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове