Jump to content
kiko_civic

2.2 i-dtec Автомат Забива При по-рязко подаване на газ

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От повече от 2 години съм горд собственик на Honda Cr-v 2011 2.2 i-dtec автоматик. Откакто съм я купил има 2 проблема.

 

1. При рязко ускорение и то с по-висока скорост (50-60км/ч нагоре) забива муцуна около 3000 оборота и започва да се чуди. В началото реших, че автоматът се чуди каква скорост да смени, но след като пусна D3 и отново го прави. Като върна газта и после ускороя по-леко продължава да набира. След това проверих тук във форума и видях, че колеги със стария мотор имат подобен проблем и той се решава след смяна на горивен филтър. Купих оригинален от Хонда Варна за 96лв. и нямаше абсолютно никаква разлика. Колата не записва никакви грешки нито пък светва някаква лампа на таблото. Пробвах и ускорение в градска среда с ниска скорост и колата няма проблем да стигне до 4-5000 оборота. Проблемът се появява при изпреварване извън града, когато моторът е под товар. 

 

2. При палене на студено понякога колата работи неравномерно. Пробвах с добавки за почистване на дюзи, но нямаше резултат. Предполагам, че може и причината за първия проблем да има отношение и към този.

 

Ще съм много благодарен ако някой имал подобни проблеми да сподели как ги е отстранил. 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика да ти проверят MAP сензора, дали стойностите са в граници. Трябва да се гледат на живо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето хвърлено бобче - турбото създава проблема и по-точно зацапаната му геометрия, след време ще стане по-зле, и ще светне грешка най-накрая, че пренадува. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързата реакция, колеги!

 

На 24.11.2023 г. at 11:55, st34 написа:

На диагностика да ти проверят MAP сензора, дали стойностите са в граници. Трябва да се гледат на живо. 

Моят майстор пробва да я закачи и да видим живи данни и лаптопът му тотално отказа (често се било случвало с японските автомобили). Ще проверя при някой друг явно. 

 

На 24.11.2023 г. at 15:21, sashua написа:

И моето хвърлено бобче - турбото създава проблема и по-точно зацапаната му геометрия, след време ще стане по-зле, и ще светне грешка най-накрая, че пренадува. 

Не трябва ли да го прави винаги при едни и същи обороти ако е от геометрията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С добавка  не се почиства дюзи,свалят  и се чистят,в сервиз за това.

Накой Дизел център ще ти свърши работа.

Добавките  се слагат превантивно,не когато вече е налице проблема.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Имам същия проблем, колата е ЦРВ 2.2 IDTEC 150c. с ръчна скоростна кутия! В ниски обороти е перфектна , но след 3000 оборота забива..... Смених горивен филтър,гледах я на живи данни за налягане на горивото и нищо. Ако някой е имал подобен проблем моля за помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...