Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, колата е CRV- 3, дизел, 140 кс. Проблема е че при смяна на горивен филтър новият е монтиран без да е напълнен предварително с гориво. Резултата е въздух в системата, светна чека и губи обороти. 

Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с това и как е процедирал? Не видях подобна тема във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къв е проблема, не пали, не върви, припалва и гасне? Отвиваш тръбите на дюзите и докато хвърли нафта от всяка една, подпомагаш със спрей при нужда и обезвъздушаването е факт. Веднъж запали ли, поработи ли, няма къде да остане тоя въздух. Вариант е филтъра да е на обратно монтиран, но информацията е оскъдна и те така. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш мехче на горивната система! Няма начин да не запали! Помпай с него, докато не се втвърди и усетиш, че вече няма ход!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...