marinerjp 4 #1 Публикувано 4 Октомври, 2023 Здравейте колеги, колата е CRV- 3, дизел, 140 кс. Проблема е че при смяна на горивен филтър новият е монтиран без да е напълнен предварително с гориво. Резултата е въздух в системата, светна чека и губи обороти. Въпросът ми е някой сблъсквал ли се е с това и как е процедирал? Не видях подобна тема във форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #2 Отговорено 4 Октомври, 2023 (Редактирано) И къв е проблема, не пали, не върви, припалва и гасне? Отвиваш тръбите на дюзите и докато хвърли нафта от всяка една, подпомагаш със спрей при нужда и обезвъздушаването е факт. Веднъж запали ли, поработи ли, няма къде да остане тоя въздух. Вариант е филтъра да е на обратно монтиран, но информацията е оскъдна и те така. Редактирано 4 Октомври, 2023 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #3 Отговорено 4 Октомври, 2023 Тя ако има въздух няма и да запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #4 Отговорено 5 Октомври, 2023 Имаш мехче на горивната система! Няма начин да не запали! Помпай с него, докато не се втвърди и усетиш, че вече няма ход! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #5 Отговорено 5 Октомври, 2023 За 2-ра ген., същата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове