Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Моята civic 8 е със сменени дискове и накладки от преди няма и 20К км. Преди педалът пропадаше рядко и колата не спираше както трябва, но беше задоволително. Проблемът се задълбочи и вече година по-късно педалът често пропада, спирачките хващат и педалът започва лекичко да пропада. При агресивно спиране колата не забива муцуна и не спира така остро както трябва, а педалът пропада до долу, ABS-ът се включва и колата силно намалява, но не така остро както трябва. Не винаги пропада по този начин, но се случва доста често, а при рязко спиране е почти сигурно, че ще се случи. Посъветвах се с някои хора и с майстор на хонда. От там разбрах, че тези civic-и често имат проблем с ABS-а. Майсторът каза че е правил 5 такива и все от abs-а е било. Ще потърся модул втора ръка но не знам какво е гаранцията, че той ще работи както трябва. Казаха ми че трябва да гледам номера на abs-a за съвместимост, но не знам кой номер точно (понеже на модулите има няколко номера) и дали трябва номерът да съвпада 1 към 1 или е важно да съвпада частично (първата част от номера, последните цифри, някакъв друг индикатор и тн...). Прикачвам снимки от abs на civic 8.  Въпросът ми е, кой от посочените номера на снимките се гледа (1,2,3,4, 1 и 2 май са едни и същи) и какво от него трябва да съвпада?

jrmp84ocreh98q3o8ohmpmmmk5fgo4v2.jpg

7h850ffrn6fdkhrn1exkk9r3apamiyry.jpg

nr47m9ii4r25dt70mqorwi5j9s4ka9ia.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с майстор и ми каза, че трябва да се  гледа номер 2 и номерът да съвпада напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на 4.

 

Трябва да има и тема във форума от преди 14 години, където и аз питам същото, но тогава тези коли бяха екзотика, а познанието по парт номерата - вещерство.

 

Редакция: намерих я. Снимките са избелели от времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана накрая, смени ли го по този номер 4 и беше ли сполучливо? :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, предлагам ти първо да отидеш на машинно обезвъздушаване (под налягане). Тъкмо ще сменят и спирачната течност, и ще промият системата.

При мен само така успяват да изкарат въздуха от спирачната система. Най-вече от ABS модула. Иначе, по стандартния метод, не става.

Пък тогава решавай дали да сменяш ABS модула.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, още със закупуването на сивика от автокъщата установих че спирачния педал пропада. След консултация с механик по хондите без да гледа автомобила, човека отсече че е ABS модула. Купих модул по e-bay от англия втора ръка и след монтажа му преди една година не съм имал проблеми до сега. За да стигна до номера на ABS са в колата използвах ендоскопска камера и за поръчката използвах номер 4 от снимките, които си качил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега. Чудех се и аз дали да поръчам ABS от Англия. Страх ме е понеже са десен волан и може да не са съвместими, но вече съм по-спокоен и най-вероятно ще поръчам и аз от там. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS-ът сменен с такъв от англичанка, всичко е наред. Благодаря, колеги!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...