Jump to content
sany

Honda Civic 8 gen -автоматик. Надежден ли е ?

Recommended Posts

Здравейте :)) 

Спрях се на Хонда сивик 8-ма генерация-автоматик - 2007,2008. Разбрах,че скоростната кутия не е пълен автоматик, а роботизирана (i-shift). Някой с такава кола ще ми каже ли дали са надеждни? Кутията здрава ли е, разваля ли се, кои са й болежките и скъп ли е ремонта по нея ? 

Като цяло колата скъпа ли е за поддръжка? Гори ли много градско? 

Благодаря !  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен този автоматик е неудачен, покарай първо и си реши дали ти допада. Аз лично бих ти препоръчал фейслифт модела от 2009 на горе, там автоматика е стандартен хидротрансформатор, много приятен за каране. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си сивик 8ма генерация - 2009 i-shift. Много приятно се кара, освен това превключване на скоростите , някак бавно ги сменя, но разбрах, че такава е кутията . Нещо,което почна да ми прави впечатление в задръстванията като отпусна спирачка и без да дам газ ,колата започва да придърпва. Не го прави често ,но се случва .. надявам се да е от маслото в скоростната кутия, а не да е повреден съединителя. Ще го погледна след смяна на масло в кутията. :)) вие какво мислите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Карам с i-shift, вече 3 г. Сивика е 2006 и е на малко км. 138К вече. Имаме механична ск. кутия, като всяка друга кола, при това, много издражлива и яка, съединител като при всички. Ако съединитела трябва да се сменя, няма да е по-вече пари от други коли. А караш без съединител/педал, при това може да сменяш скоростите когато искаш. За мен това е супер. Каквото и да се развали при нормалния автоматик, е 5000 лв. ремонта, там е така, питал съм лично във Варна.  След като съм направил доста четене на отзиви и на много хора, гледане на клипове за ремонт от Англия, тъй като тези се сглобяват там и разговори със механици тук във Варна, като дойде време за смяна на съединителя, трябва да има и ремонт или да се сменят и двата електромотора които дефакто сменят скоростите. Иначе има вариант ремонта да се окаже по-труден от гледна точна на времето. Поради факта че робота трябва да се научи наново със софтуер как да сменя скоростите, да се настрои на новия съединител и тогава явно се появяват проблем със тези електромотори. Софтуера не може да завърши научаването ако има проблем с електормоторите. И това естествено се появява след ремонта на съединителя. Това е. Единия мотор е 400 лв. нов или във Варна се ремонтират за 100 лв. всеки. Избете си. Надявам се да съм дал подробна и пояснителна информация. Блг.   

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...