Jump to content
Fakira

Масло на CVT смяна

Recommended Posts

Здравейте колеги, имате ли идея на колко хил. километра се сменя маслото на CVT? Предполагам има и филтър, който трябва да се смени? В книжката пише само: отидете в местния т дилър на хонда да ви провери нивото и евентуално да смени маслото...

Редактирано от Fakira

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото се сменя на 40000 км,има  и два филтъра които се сменят на 80000 км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е отговора от Бултрако Пловдив:

 

Цената на маслото за CVT трансмисия е 205.09 лв с ДДС, труда за подмяната е 97,20лв с ддс. Филтър има, но се подменя при ремонт на скоростната кутия, тъй като той е вътре в трансмисията!

Маслото на този тип трансмисия се подменя на 40 000км или период от 2 години, което настъпи първо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчай си го от общите поръчки, ще ти излезне по-евтино :) Колата в гаранция ли е, ако не според мен не го взимай от бултрако. Също така колата само с предно ли е или AWD ? 

 

@Honda_Z е сменял масло на HR-V та може да ти даде яснота :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм и масла и филтри .Филтрите са два,единия е отпред на кутията,другия е под капака на скоростите и се води се цедка.

С тях се сменят и няколко о пръстена.Информацията която дадох за интервала на смяна по нагоре също ми е дадена от Бултрако.Това са номерата за частите необходими за цялостно обслужване на кутията.

25450-P4V-013 Filter

91305-PN4-003 O-Ring

91302-5T0-003 O-Ring

91303-5T0-003 O-Ring

25420-5T0-003  Strainer Assembly

91308-5LJ-003  O-Ring

21814-5T0-000 Gasket

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е AWD и е на 42000 хил. км. Според вас да го сменям ли сега маслото и къде в Бултрако или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, смених маслото като на равна повърхност (канал) извадихме 4 литра. После майстора наля от 4 литровата метална туба (японското масло HCF-2), обаче не отгоре, а през контролната пробка до преливане. Останаха ни едни 200 гр от новата туба. Не знам дали има някакво значение откъде го е налял, но нормално ли е да ни остане някакво количество масло? На следващият ден отидох при него и го накарах да развие контролната пробка и ми каза че почва да си капе от нея...тоест нивото би трябвало да е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...