Бай Иван с трактора 0 #1 Публикувано 9 Август, 2023 Здравейте колеги. От скоро съм собственик на Хонда Акорд 8, 2.4. Колата е супер, предстои ми обслужване. Имах възможността да я покарам към 1000 км. Въпроса ми е как да изключвам дистроника при включване на темпомата. При всвко включване на темпомата дистроника се включва и не знам как да го изключа. Копчето за дистроника само сменя разстоянието от което да се активира. P. S. Падам си малко индианец. Извинявам се за тъпия въпрос, но моля помагайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #2 Отговорено 10 Август, 2023 Имаш опция да настройваш дистанцията, която да спазва от бутоните на волана. Тези от дясно долу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 402 #3 Отговорено 10 Август, 2023 @Бай Иван с трактора Не се изключва, винаги когато си на темпомат работи. Това Японеца го е направил от съображения за сигурност, да не би случайно да го изключиш и да забравиш, а пък да си мислиш, че е активен и настигайки предния автомобил не предприемайки мерки за намаляване на скоростта да го ботурясаш. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1260 #4 Отговорено 10 Август, 2023 (Редактирано) Точно. Не се изключва, винаги когато пуснеш круиза дистроника се активизира двете вървят ръка за ръка. Редактирано 10 Август, 2023 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бай Иван с трактора 0 #5 Отговорено 11 Август, 2023 Вижда мибсе тъпа работа да не може да се изключва, ама какво да се прави. Иначе видях от къде се сменя дистанцивта още в началото. Благодаря за съдействието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 45 #6 Отговорено 23 Август, 2023 Ако толкова държиш да го изключиш временно, леко като подадеш газ и се изключва системата и не ти набива спирачки докато си зад някой. Изпреварваш си го с каквато скорост ти си искаш. После като пуснеш газта и пак се връща там където е бил. Ако натиснеш спирачка вече се деактивира тотално и трябва да го ресетнеш от волана. Особено удобно ако не искаш като се изнесеш и изчезне от радара колата пред теб да ти връща 2 предавки и оборотомера да отива в лютеницата, а сам да си регулираш изпреварването. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове