Jump to content
nikolay.petkov

Съвети за покупка + снимки от пазара

Recommended Posts

Здравейте, фенове на Хонда и поздравления за чудесния форум.

Ровя из темите от 1-2 месеца и научих доста, за което съм адски благодарен.

 

Накратко: от 3-4 месеца търся да купя CR-V 3-та генерация и впечатленията ми от предлаганото в София са отчайващи.

Да не говорим за предлаганото от Бултрако като "проверено и доказано", но за тях по-долу.

 

Та вече си задавам въпроса какви трябва да са генерално приоритети при покупка?

По-малко ръжда?
Липса на сигнали за проблеми с двигателя ? (силно омаслен ауспух, следи от масло, което е излизало от капачката и щеката, и т.н.)


Ще съм благодарен ако споделите, ако бяхте на мое място за какво щяхте да гледате и следите основно при покупка?

 

Иначе, отдавна съм се отказал да търся екстри, люкове, че дори и вида скоростна кутия не ми е приоритет, само и само да намеря нещо читаво.

 

И сега към по-забавната част - ето ситуацията накратко след прегледа на 15-тина коли:

 

Стандартното "без точка ръжда" при германки и швейцарки:

viber_image_2023-08-03_12-39-18-376.thumb.jpg.8eb6bc4e34c36573bb965dbdd37de634.jpg

 

Италианка в "перфектно" състояние продаваща се за 24,980лв:

viber_image_2023-08-03_12-39-18-551.thumb.jpg.e5ad9f9639425bc508702cdbb53d14cf.jpgviber_image_2023-08-03_12-39-19-004.thumb.jpg.ff857291b393d0fdcf3c3224e35a2d41.jpgviber_image_2023-08-03_13-54-52-434.thumb.jpg.089ac90b1814d2438b6c244409488cac.jpg

Испанка наистина само с повърхностна ръжда за 23,000лв, но:

дебело плътно изгоряло омасляване отвън и около капачката за масло, както и на ауспуха

viber_image_2023-08-03_13-53-28-833.thumb.jpg.dd3cf5d4e30003ad3277e9afb7fe3e72.jpgviber_image_2023-08-03_12-39-18-463.thumb.jpg.10406b0af22e2a81fc3ca61e66b06e6f.jpg

 

И за финал "провереното" от Бултрако за 22,000лв , което вече се купи:

viber_image_2023-08-03_13-51-49-451.thumb.jpg.01a630e86394d4b4925ed8d041b91b0e.jpgviber_image_2023-08-03_13-51-48-920.thumb.jpg.c206c771555b67bd2b0508abf05d70c0.jpgviber_image_2023-08-03_13-51-48-845.thumb.jpg.829230ba9d275aee21c3755a9b9f5b9f.jpgviber_image_2023-08-03_13-51-48-812.thumb.jpg.7bc6193681e6853ac5cf6745458e6040.jpg
Колата не беше много чиста, но изненадващо бяха почистили ауспуха старателно:

viber_image_2023-08-03_14-07-56-825.thumb.jpg.5397af3873d29275cd76fbdee0c10f5e.jpg

 

Редактирано от nikolay.petkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Аз като начинаещ, но все пак с пресен опит от търсене и покупка, да споделя:

Търсихме 2-3 месеца, в крайна сметка наехме едни професионалисти, които да правят оглед (предпочетохме да платим, но да намерим читаво, а возенето по сервизи отнема време и на практика е по-скъпо, а без проверка не бих си и помислила).

Гледахме обстойно няколко коли (за София става въпрос и една в Пловдив). Като цяло трудно се намира нещо читаво и то само, ако е от собственик (или еднорог от автокъща, ама не ми се вярва чак такъв късмет да извади човек). Масово са си с ръжда, но то за тия години трудно няма да има отдолу. Със сигурност не гледай нищо под 19-20хил (за автоматик, понеже ние такава търсехме, за ръчните предполагам и по-евтино може да е Ок) пълно е със съмнителни от по 14-15хил, които не бих отворила и обявата.

Има един в Пловдив, който внася само Хонда и отзивите са добри. Ние гледахме една при него, но имаше лек шум в двигателя. Има още налични при него с ръчна бяха май, може да го провериш (iHonda Plovdiv).

Обясниха ми, че редовно се случва да имат и шум в задния диференциал, който е вероятно да се махне при смяна на маслото (нямаш гаранция все пак, но не е нещо необичайно). 

Ние в крайна сметка взехме гаражна от собственик (преди няма и месец), но имай предвид, че следях обявите (и форума) и още първия ден се свързвах с хората. Но пък търсех основно София, понеже с дете нямаме как да обикаляме далече, а и не ми се занимаваше да сменям номера.

Горубляне - в никакъв случай

По възможност с история/сервизна книжка, особено при автоматик. 

Всякакви дреболии по интериор, екстериор се оправят и аз лично не бих имала претенции (освен изявена ръжда по купето, като тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21686729945194225&slink=taasre ходих да я гледам, китосвана, с луфтове, ръжди..., даже не виках хората да я гледат професионално.)

Докато не видиш на живо изобщо нямай очаквания.

Важни са двигателя, скоростната, диференциал...всичко друго е малък дявол, поне това е моето мнение.

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, nikolay.petkov написа:

Ще съм благодарен ако споделите, ако бяхте на мое място за какво щяхте да гледате и следите основно при покупка?

 

В идеалния случай бих гледал кола, закупувана нова в БГ, с пълна сервизна история. Да е обслужвана редовно, да са полагани грижи. Такава кола си личи отдалеч.

Автоматът да е обслужван по график.

Захабен салон за мен е проблем. Означава прекалено голям пробег или мърляво отношение на собственика.

Повечето R20 малко или много харчат масло, така че черният ауспух не ме тревожи изобщо. И моят е черен.

Ръжда по ходовата част не е проблем, по прагове и купе за мен е проблем.

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.08.2023 г. at 15:20, Maria Boneva написа:

Привет! Аз като начинаещ, но все пак с пресен опит от търсене и покупка, да ....  

Редактирано от kvd74
Не цитирайте цели дълги постове, съкращавайте ги след първото изречение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, настръхнах! Особено от проверената от Бултрако. Сега, чак разбирам какъв късмет съм изкарал с моята Швейцарка. Направо е перфектна в сравнение със снимките,които си публикувал. Когато я взех, най-напред я закарах в Бултрако за диагностика и първо обслужване. От там ми викат - "много запазен автомобил".Аз си помислих,че така казват на всички (от куртоазия), ама то си било истина :).

Редактирано от katri71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и от мен,

 

Като притежател на 2 хонди ( сивик 7 и Црв-3) от 3 (+ акорд 7, който трябваше да продам, че се местих в държава, в която се кара от другата страна) всичките бензинови, само Црв-то е с газ, мога да кажа, че тия коли от тия години са абсолютно читави и спокойно изкарават до 500 хилки без проблеми с моторите. стотици колеги от форума ще го потвърдят бесзспорно. Проблеми от други естества винаги могат да се появят- все пак говорим за коли "пълнолетници", НО никога няма да те оставят на пътя. Разбира се още едно НО- колата се тества и сравнява с други такива- поведение на пътя най-вече, за паленето и работата на мотора са толкова много трикове, че не можеш му хванеш края. Ако имаш познат с такава, да дойде с теб на тест драйв и оглед и да ти каже сравнително мнение.

Както казва колегата Honda_Z аз също не виждам място за притеснение- притеснението е винаги ако е лъскаво до блясък, все пак не е от магазина.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...