Jump to content
LedovskyT

Вихрова клапа

Recommended Posts

Здравейте, на моя аккорд 7 2.2 фейса започна да вибрира съединителя когато е пуснат(когато се натисне вибрацията изчезва) и мотора изтръсва когато се гаси колата. Отидох на диагностика и казаха, че е проблем със вихровата клапа. Възможно ли е от това да са всичките проблеми и къде мога да намеря нова такава клапа

 

Не мога да я намеря нова, само втора ръка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро проблема може да е в самия лагер на съединителя.Ще трябва да се свали съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съединителя и демпфера са сменяни преди 15к км. Питах майстора вика не е от това, заподозря тампоните, но и те са в били в ред. Той вика, че клапата е заседнала в едно положение и затова са вибрациите

Редактирано от LedovskyT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая тема ще ти е полезна.По твоето описане излиза ,че е лагер на първичния вал.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи според вас няма как да е от клапата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма как да е от клапата шума.Един познат имаше същите симптоми у се оказа лагер на първичния вал.Имаше лек шум и като натиснете съединителя изчезва.Шума в съединителя си е отделно от проблема ви с вихровата клапа.

Редактирано от beast_hd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но шум няма има само вибрация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва и да има шум.Заслушай хубаво съединителя.Шума се чува на студен двигател най много.Като загрее намалява.Сутрин като я запалиш се вслушай в съединителя и ще го чуеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а в случай, че е лагера колко излиза ремонта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цена не мога да кажа,но е най-добре да отидеш в сервиз и да ти направят обстоен преглед и ще ти кажат и за цена ,както на лагера така и за вихровата клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, знам затова отидох на сервиз точно за обстоен преглед:lol:

И каза, че всичко е заради тази клапа. Много страно, много благодаря иначе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да попитам, може да е глупав въпрос вихровата клапа е демек дросела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.Пиши какво е излязло след прегледа.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оказа се че е това клапанче. Аз отскоро купих колата и като мина през сервиз майстора вика, че клапата не затваря напълно. От това излишните вибрации на свободна, изтърсване при гасене и неспокоен педал на съединителя. Сега всичко това го няма.

IMG_20230713_163516.thumb.jpg.5f64aabba0fa70fbc6387c9e4cbe43c5.jpg

Редактирано от LedovskyT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест вече нямаш вибрации в педала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами има, но вече е по малко, лека вибрация. Двама майстора казват, че това е по принцип от работата на маховика. При теб няма ли изобщо? Най-добре се усеща съвсем леко като натисна педала на съединителя на половин сантиметър. Точно преди незнам как е било, купих наскоро акорда

Редактирано от LedovskyT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя изобщо няма.Аз бях взел на Lukas първо,ама след 20,000 км умря и си взех нов на sacks.Твоя на Luk ли е?Ако е на Luk сигурно много скоро ще трябва да го смениш.Ако няма проблеми маховика не трябва да има никакви вибрации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо? Какво му има на Luk?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами на късмет е .Купуваш ,караш и не знаеш колко ще изкараш.Има много мнения по този въпрос.Най-добре е да се свали и да се види в какво състояние е.По принцип за тези километри,които си писал в този диапазон свършват ментетата.Дано не си попаднал на такъв.

Редактирано от beast_hd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 17 часа, LedovskyT написа:

Аз отскоро купих колата и като мина през сервиз майстора вика, че клапата не затваря напълно.

Стана ми интересно и реших да проверя и моята кола. Оказа се, че при палене на студен мотор и при мен отваря леко вихровата клапа. За да проверя дали има проблем в клапанчето (което управлява вихровата клапа), изключих електрическия му куплунг и клапата се затвори. Т.е. излиза, че е нормално това. Всичко хубаво, ама ми светна чека (явно контролера хвана изключения куплунг), а утре ще пътувам :shy: 

Припотих се, но не изгубих самообладание и изключих акумулатора за 2 мин. Слава богу, оправи се - изчезна чека. :worthy:

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, beast_hd написа:

Ами на късмет е .Купуваш ,караш и не знаеш колко ще изкараш.Има много мнения по този въпрос.Най-добре е да се свали и да се види в какво състояние е.По принцип за тези километри,които си писал в този диапазон свършват ментетата.Дано не си попаднал на такъв.

Ами много странно, че на два майстора ходих и им акцентирах вниманието точно на това, но и двамата ми казаха, че това не е било нищо. А знам, че майсторите са много добри. Странното е, че като купувах Хондата пробвах доста акорди и няколко имаха вибрация в педала, на други не съм обърнал внимание. Интересното също така, че почнах да се акцентирам върху това и като карах една Вектра С тя също имаше вибрация, само, че повече като се подава газ. Ще се консултирам със най-лудите хондаджии във Варна😁😁. Благодаря ти много за инфото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам други две коли и те нямат вибрации.А какви пари е ново това клапанче, че само втора ръка ми излизаше като търсех преди?

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, inspektora написа:

Стана ми интересно и реших да проверя и моята кола. Оказа се, че при палене на студен мотор и при мен отваря леко вихровата клапа. За да проверя дали има проблем в клапанчето (което управлява вихровата клапа), изключих електрическия му куплунг и клапата се затвори. Т.е. излиза, че е нормално това. Всичко хубаво, ама ми светна чека (явно контролера хвана изключения куплунг), а утре ще пътувам :shy: 

Припотих се, но не изгубих самообладание и изключих акумулатора за 2 мин. Слава богу, оправи се - изчезна чека. :worthy:

Тя при мен беше запецнала на 73% и като гасих мотора си вземаше въздух и яко тръскаше. Аз си чистих чека по друг начин, на хондата включително-гасиш колата заключваш я, отключваш палиш и караш на задна 40-50 метра и я изчиства. Всеки път работи ако е някаква дреболия😄😄. Можеш и с обд да си чистиш грешките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, beast_hd написа:

Имам други две коли и те нямат вибрации.А какви пари е ново това клапанче, че само втора ръка ми излизаше като търсех преди?

Те са ми сложили втора ръка казаха, че ново много трудно се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз не намерих нова.Аз я хванах,че имам проблем като и давах повече газ един ден(3000 оборота ) и после 150 вдигнах и чека ми светна.Бях взел втора ръка и пак същото,като и дадеш повече газ над 3000 оборота няколко пъти и чека пак светва.Няма да е лошо да я пробваш и ти така.Ако не светне значи всичко е точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А има ли такава вероятност и със маховика да е всичко точно или 100% всеки момент може да се прецака всичко? Доколко такава лека вибрация които много шофьори дори и не биха обърнали внимание може да е фатална? Възможно ли е да е особеност някаква именно на този съединител сега като се замислих. Няма ли да има и други показатели като вибрации на лоста или проблеми със скоростите?

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

При мен както си карах се чу един много силен удар и това беше.Ако бях на твое място щях да ги накарам да го свалят да видим в какво положение,за да си спокоен.Иначе това е 17 годишна кола не е нова Всичко може да се случи с нея.Тази вибрация не е нормална и трябва да се провери, какво я причинява.Колкото повече отлагаш толкова повече ще се увеличава риска да е нещо по-скъпо.Може да е някой лагер просто,ама без да го свалиш няма с какво да ти помогнем,а само ще гадаем.

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,разбра ли от къде е проблема?От както смених моя съединител преди 7000 км и аз го имам същото трептене на педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами горе-долу ми стана ясна цялата ситуация. На трети майстор отидох оставих му я за през ноща да я види студена и ми каза, че нищо й няма. Разказах му, че е люк съединителя и че е на 15 хиляди той ми каза- със люк ще е така, отписали са го и не го слагат на хондите. Казват карай си нямало да ти прави проблем. Ако излезе нещо по сериозно като вече проблем с движението тогава. А иначе всички тези звукови ефекти и вибрации не са фатални. Вече си остава за нас решението дали ще караме така или ще се овътряме.

Редактирано от LedovskyT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро сменях съединител на Сивика. Бензин е. Майстора сложи Exedy. Говорихме за избор на други марки - каза, че Люк вече не били читави. Проблема според него идвал от това, че различните компоненти ги правят в различни заводи, в различни държави, после ги събират на съвсем различно място. Предполагам, че е същото имоти дизела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...