Jump to content
Georgi Ishkitiev

Проблем с отключване, заключване и отваряне на багажник от ключа

Recommended Posts

Здравейте, от скоро съм собственик на Accord 2.2 i-cdti от 2006година. От няколко дни имам проблем с отключването и заключването от дистанционното (ключа). Смених батерията - не е от нея, пробвах с другия ключ - пак не става. Иначе си работи централното, когато го командвам от копчето на шофьорската врата няма проблеми, когато пускам през диагностиката (delphi) да оключва и заключва също няма проблеми. Но от дистанционното няма никаква връзка - нито мога да отключвам/заключвам нито да си отворя багажника с дистанционното.

Предния ден бях забравил леко отворен прозореца на шофьорската седалка и малко я понаваля, но не мисля че е от това..

 

Имате ли някакви предположения от какво може да е ? На диагностиката не дава никакви грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Позабравил съм как беше на седмицата, но нямаше ли на пода до вратата малко лостче за отключване на багажника и за капака за резервоара. Май се заключваше с ключа за заплване...

Няма много логика с описанието на проблема, но там, ако е мокрено нещо вътре ключето...?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да обучиш дистанционното. Тази тема, пост 71, 72:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, goga написа:

Пробвай да обучиш дистанционното.

На Авенсиса, след смяна на батерийката, се налагаше обучаване, защото работеше само отключване, или заключване. След обучението с разни бутони, отваряне/затваряне на врата и подобни се оправяше.

При сваляне на акумулатора, май спираше и автоматичното вдигане на шофьорското стъкло и изискваше гимнастика със задържане на бутона, като стигне докрай... Май и на 7-та беше нещо подобно...

Както и да е, всякакви обучения са изгъзица, целяща да те вкара в сервиз, защото май не е описано в книжката и не цялото население участва във форуми, та да научи...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от батерията. Имаше един ден в който ту работеше, ту не.. на следващия ден изобщо не работеше и реших да сменя батерията. Свалих старата, измерих я - 2.8v.. не е фатално. Сложих нова и пак нищо не работеше. Реших че може да се е прецакал ключа - пробвах с другия и пак не стана. Като ми остане свободно време ще я закарам на някой ел. техник, но пак е хубаво да е някой със специализиран софтуер и опит най-вече. Иначе започва едно ровене тук и там.. едно оправят, друго развалят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

започвам да си мисля, че нещо по компютъра на колата не е наред. Малко преди да спре да работи дистанционното имах проблем с датчика за температура на двигателя. Понякога като запаля колата и тръгва на 1200 оборота, съответно и не се вижда, че загрява. Карам я 10-15мин, гася, паля и всичко се оправя. Стрелката си отива на средата, двигателя си работи на 800 оборота на празно. Закачих я на диагностика и датчика показва -3 градуса на студен двигател при температура на въздуха 27-28 градуса в помещението :). Смених датчика, уж се оправи и днеска паля и пак тръгва на 1200 оборота. Другата седмица ще ходя при някакъв майстор на имобилайзерите да ми оправи дистанционното и ако пак прави такива странни проблеми ще я карам в сервиз на Honda да видим какво ще кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още не съм решил проблема с отключването и заключването. Но имаше проблем с температурата - смених 3 датчика за температура на двигателя, в последствие се оказа, че проблема е в слаба връзка на буксата за компютъра на колата (под жабката). 1-2 дни работи, 1-2 дни не работи.. или както си работи колата, в един момент губи връзка, лъже компютъра, че е -40 градуса, променя газовото и въздушно разпределение и двигателя започва да работи гадно.

Най-вероятно заключването и отключването също е хлабава връзка някъде, понеже проработи за 1 ден после пак отказа..

Редактирано от Georgi Ishkitiev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затварям темата. След ходене на 3ма майстори, преглеждане на всички бушони, кабели и т.н. се оказа, че най-вероятно ми е повреден модула за дистанционното управление, който се намира във вратата, заедно с управлението на ел. стъкла и т.н. въпреки, че всички копчета по него си работиха без проблеми. За да сменя този модул трябва да се смени и имобилайзера. Но дори да взема имобилайзер и управлението от вратата, повечето такива на пазара за втора ръка са от коли внесени в Англия, а там има вероятност да са с друга версия и т.н. В край на сметка един "ключар" ми направи нов ключ с дистанционно, сложи ми някаква електроника във вратата и когато натисна отключване/заключване с дистанционното, лъже колата че се използва ключалката на вратата. С една дума - побългарихме го.

Редактирано от Georgi Ishkitiev
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...