Jump to content
BatePeni

Проблем с климатика на акорд 7 2.4

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, климатика на колата не работи. Единственото което имам като информация е от навигацията един тест който пусках и прилагам какво показа. Когато го включа нищо не става. Не се включва перката дори.

IMG_1507.jpeg

Редактирано от BatePeni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години, когато имах 7-ца, съм чел в английски форум, много подробни инструкции за тестване на климатика...

Бяха два форума, опитай с търсачката в този, защото другият май не съществува и не помня...

https://typeaccord.co.uk/board/forums/7th-gen-accord.19/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма фреон примерно, какво се очаква да се случи? Не казвам, че това е причината, но обикновено е най-често срещаната. Отива се на сервиз и обикновено там знаят какво да правят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята седмица, когато започна да духа хладно само от едната страна ( не помня коя), се оказа малко фреон. Дозаредиха го на око, само по налягане, с някакъв пищов с манометър и флакон с фреон и си тръгна нормално. 

При работещ климатик и забучен термометър в средна дюза, температурата на изходящия въздух, трябва да е под 12 градуса, на някои коли стига 5-6...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И за да няма фреон, къде отива? Най-малко щом няма, се проверява къде е отишъл, било то чрез надуване, било то с УВ лампа, тва горното не е работа, тва е пародия. Когато се пълни климатика системата задължително минава през вакум, преди това всякакви остатъци се изсмукват, в системата освен фреон се слага и количество масло за смазване на компресора, точно колко събира обикновено пише на самата кола, и ако не пише се проверява, няма как “на око” да се прецени, нито какво има, нито колко още трябва, по-скоро “на магия”.

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, sashua написа:

И за да няма фреон, къде отива?

Много бавно, с годините е изпуснат през семеринги/уплътнения, особено, ако не се използва често. Маслото не е изтекло, няма видими течове...

Естествено, че описаното е професионалния подход, който е известен. Когато няма машина за тези дейности, по налягане, приблизително се добавя. Вероятно има някакви критерии/връзка, между количеството и налягането в статично положение, щом продават такива флакони...

Не съм специалист по хладилна техника, но ми го направиха и работеше дълго, докато продадох колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...