Jump to content
Ilia Iliev

Шум на дизел подобно на аванс на бензин

Recommended Posts

Здравейте! От скоро притежавам ЦРВ 4 та генерация 1.6 дизел 120кс. Прави ми впечатление, че при ускоряване, двигателят издава шум като от аванс на бензинова кола. Шумът е по осезаем при загрял двигател. Иначе колата си върви нормално, набира прилично, добър разход. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах от две бензиностанции. В действителност с по- скъпата нафта се чува по- малко, но пак го има. Ако слагам добавка дали ще има разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли. Май отиваш на рециклаш на дюзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествахме я с диагностика. Уж показва че всичко е в норми. Съвет за някой майстор, който да диагностицира правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На два пъти се случи и да забие при ускорение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чукането най-вероятно ще е от дюзите. И да с по-хубаво гориво или добавка се пооправя, но не напълно. Не трябва да те притеснява, щом корекциите са горе долу добре. Просто с времето се разтракват и трябва да свикнеш. На колко км е колата?

 

Забиването вече може да е от много неща, затова ти трябва добър майстор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 176 000 2015 г, мисля реални километри, защото има сервизна книжка. Аз я докарах миналият месец от Германия. Да в действителност корекциите са в норма и засега ще я покарам така, без да свалям дюзи. Двигателят е N16A2, а не знам дали подлежат на рециклиране или се сменят. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със забиването колегите споделят, че е от горивният филтър, когато се смени с ментак така се получавало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на мен ми забиваше от турбо. Ама може и от егр, а може и от много други неща на дизела. Затова читав майстор. Гледам, че колегата е от Шумен. Препоръчвам Miyamoto или Japan place във Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекцията на дюзите, трябва да се провери в движение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 176 000 2015 г, мисля реални километри, защото има сервизна книжка. Аз я докарах миналият месец от Германия. Да в действителност корекциите са в норма и засега ще я покарам така, без да свалям дюзи. Двигателят е N16A2, а не знам дали подлежат на рециклиране или се сменят. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В действителност , като се замисля забиването за пръв път усетих след смяната на горивният филтър. Мисля да  налея добавка за почистване, като се надявам така да намалее чукането при ускорение. Възможно ли е двата проблема да идват от дюзите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукане при дизел се получава от не добре работещи инжектори или лошо гориво а забиването може да е от всичко но пак да се повторя започни от най често срещаното оплакване на твоите колеги (горивният филтър).

И защо се плашиш от рециклиране на дюзите нито е скъпо нито е страшно но ако чукането е от тях и не вземеш мерки ще стане.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще сменя филтъра отново. Кой знае какъв ментак са ми дали. А относно дюзите не знам дали подлежат на рециклиране дюзите на този мотор N16A2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяха ми казали, че имало и такива които не стават за рециклиране, без обаче да уточнят за кой двигател важи това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://commonrail.bg/ceniremont/

И още колко теми има.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След слагане на добавка в горивото и изминати около 200 километра няма никаква промяна на шума, за който говорим. Забелязах, че тракането се чува като се задържи газта и се изравнят оборотите, по наблюдение на ниски такива. Започнах да мисля в посока рециклиране на дюзи, но след като на диагностиката всичко е в норми, се чудя дали е необходимо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извени ме колега но ти измери ли дюзите под товар тоест в движение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, Ilia Iliev написа:

След слагане на добавка в горивото и изминати около 200 километра няма никаква промяна на шума, за който говорим. Забелязах, че тракането се чува като се задържи газта и се изравнят оборотите, по наблюдение на ниски такива. Започнах да мисля в посока рециклиране на дюзи, но след като на диагностиката всичко е в норми, се чудя дали е необходимо. 

 

Като почне да чука връщай леко газта и всичко ще е 6. ;) 

Щом не пуши и върви според мен може да изчакаш с рециклирането.

Ходил съм на майстор и ми каза нямаш проблеми аз вземам пари за сваляне и качване. Рециклирай си ги колко пъти искаш, но гаранция, че ще се оправи няма. И говорим за реномиран сервиз, не за някой случаен.

Знам, че е дразнещо, но това е положението с колите с по-голям пробег.

 

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, диагностиката е направена по време на движение, на загрял мотор, когато казах, че се чува повече. Няма отклонение . На ниските обороти човека каза , че дюзите впръсквали по богата смес и според него точно тогава се издава този шум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми оставаш така нещата и си караш а забиването оправи ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи го на два пъти по- сериозно. Иначе като караш и поддържаш едни  обороти се усеща на моменти, все едно колата е угасена и не реагира газта. Натискаш я леко, никаква реакция. При по -сериозен натиск на педала, ускорява  изведнъж. Луда работа. На диагностика показва  грешка на ключа на съединителя. Не ми остава време да сменя горивния филтър за да го изключа като причина.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 12 часа, Ilia Iliev написа:

Да, диагностиката е направена по време на движение, на загрял мотор, когато казах, че се чува повече. Няма отклонение . На ниските обороти човека каза , че дюзите впръсквали по богата смес и според него точно тогава се издава този шум.

Дебитомерът. Обикновено така започва да се прецаква, в  ниските обороти, показва отклонения в горивната смес. Свали го, почисти го и ако не се оправи, търси вариант. Нов или друг, втора употреба за проба. Ако беше в Пловдив, щях да ти дам моя за пробата, но си далече.

Редактирано от Ivan B
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой , който има наблюдение или е запознат с работата на Бултрако - Варна. Имам намерение да ги ползвам за диагностика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна отдавна няма представителство на Хонда :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще движим по твоите предложения за сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...