Ilia Iliev 1 #1 Публикувано 6 Май, 2023 Здравейте! От скоро притежавам ЦРВ 4 та генерация 1.6 дизел 120кс. Прави ми впечатление, че при ускоряване, двигателят издава шум като от аванс на бензинова кола. Шумът е по осезаем при загрял двигател. Иначе колата си върви нормално, набира прилично, добър разход. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #2 Отговорено 6 Май, 2023 От горивото е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #3 Отговорено 6 Май, 2023 Пробвах от две бензиностанции. В действителност с по- скъпата нафта се чува по- малко, но пак го има. Ако слагам добавка дали ще има разлика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #4 Отговорено 6 Май, 2023 Едва ли. Май отиваш на рециклаш на дюзите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #5 Отговорено 7 Май, 2023 Тествахме я с диагностика. Уж показва че всичко е в норми. Съвет за някой майстор, който да диагностицира правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #6 Отговорено 7 Май, 2023 На два пъти се случи и да забие при ускорение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #7 Отговорено 7 Май, 2023 За чукането най-вероятно ще е от дюзите. И да с по-хубаво гориво или добавка се пооправя, но не напълно. Не трябва да те притеснява, щом корекциите са горе долу добре. Просто с времето се разтракват и трябва да свикнеш. На колко км е колата? Забиването вече може да е от много неща, затова ти трябва добър майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #8 Отговорено 7 Май, 2023 На 176 000 2015 г, мисля реални километри, защото има сервизна книжка. Аз я докарах миналият месец от Германия. Да в действителност корекциите са в норма и засега ще я покарам така, без да свалям дюзи. Двигателят е N16A2, а не знам дали подлежат на рециклиране или се сменят. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #9 Отговорено 7 Май, 2023 Това със забиването колегите споделят, че е от горивният филтър, когато се смени с ментак така се получавало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #10 Отговорено 7 Май, 2023 А на мен ми забиваше от турбо. Ама може и от егр, а може и от много други неща на дизела. Затова читав майстор. Гледам, че колегата е от Шумен. Препоръчвам Miyamoto или Japan place във Варна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #11 Отговорено 7 Май, 2023 Корекцията на дюзите, трябва да се провери в движение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #12 Отговорено 7 Май, 2023 На 176 000 2015 г, мисля реални километри, защото има сервизна книжка. Аз я докарах миналият месец от Германия. Да в действителност корекциите са в норма и засега ще я покарам така, без да свалям дюзи. Двигателят е N16A2, а не знам дали подлежат на рециклиране или се сменят. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #13 Отговорено 7 Май, 2023 В действителност , като се замисля забиването за пръв път усетих след смяната на горивният филтър. Мисля да налея добавка за почистване, като се надявам така да намалее чукането при ускорение. Възможно ли е двата проблема да идват от дюзите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #14 Отговорено 8 Май, 2023 Чукане при дизел се получава от не добре работещи инжектори или лошо гориво а забиването може да е от всичко но пак да се повторя започни от най често срещаното оплакване на твоите колеги (горивният филтър). И защо се плашиш от рециклиране на дюзите нито е скъпо нито е страшно но ако чукането е от тях и не вземеш мерки ще стане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #15 Отговорено 8 Май, 2023 Ами ще сменя филтъра отново. Кой знае какъв ментак са ми дали. А относно дюзите не знам дали подлежат на рециклиране дюзите на този мотор N16A2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #16 Отговорено 8 Май, 2023 Бяха ми казали, че имало и такива които не стават за рециклиране, без обаче да уточнят за кой двигател важи това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #17 Отговорено 8 Май, 2023 (Редактирано) https://commonrail.bg/ceniremont/ И още колко теми има. Редактирано 8 Май, 2023 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #18 Отговорено 8 Май, 2023 Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #19 Отговорено 14 Май, 2023 След слагане на добавка в горивото и изминати около 200 километра няма никаква промяна на шума, за който говорим. Забелязах, че тракането се чува като се задържи газта и се изравнят оборотите, по наблюдение на ниски такива. Започнах да мисля в посока рециклиране на дюзи, но след като на диагностиката всичко е в норми, се чудя дали е необходимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #20 Отговорено 14 Май, 2023 Извени ме колега но ти измери ли дюзите под товар тоест в движение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #21 Отговорено 14 Май, 2023 (Редактирано) Преди 2 часа, Ilia Iliev написа: След слагане на добавка в горивото и изминати около 200 километра няма никаква промяна на шума, за който говорим. Забелязах, че тракането се чува като се задържи газта и се изравнят оборотите, по наблюдение на ниски такива. Започнах да мисля в посока рециклиране на дюзи, но след като на диагностиката всичко е в норми, се чудя дали е необходимо. Като почне да чука връщай леко газта и всичко ще е 6. Щом не пуши и върви според мен може да изчакаш с рециклирането. Ходил съм на майстор и ми каза нямаш проблеми аз вземам пари за сваляне и качване. Рециклирай си ги колко пъти искаш, но гаранция, че ще се оправи няма. И говорим за реномиран сервиз, не за някой случаен. Знам, че е дразнещо, но това е положението с колите с по-голям пробег. Редактирано 14 Май, 2023 от Bizzito 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #22 Отговорено 14 Май, 2023 Да, диагностиката е направена по време на движение, на загрял мотор, когато казах, че се чува повече. Няма отклонение . На ниските обороти човека каза , че дюзите впръсквали по богата смес и според него точно тогава се издава този шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #23 Отговорено 14 Май, 2023 Ми оставаш така нещата и си караш а забиването оправи ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #24 Отговорено 14 Май, 2023 Направи го на два пъти по- сериозно. Иначе като караш и поддържаш едни обороти се усеща на моменти, все едно колата е угасена и не реагира газта. Натискаш я леко, никаква реакция. При по -сериозен натиск на педала, ускорява изведнъж. Луда работа. На диагностика показва грешка на ключа на съединителя. Не ми остава време да сменя горивния филтър за да го изключа като причина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #25 Отговорено 15 Май, 2023 (Редактирано) Преди 12 часа, Ilia Iliev написа: Да, диагностиката е направена по време на движение, на загрял мотор, когато казах, че се чува повече. Няма отклонение . На ниските обороти човека каза , че дюзите впръсквали по богата смес и според него точно тогава се издава този шум. Дебитомерът. Обикновено така започва да се прецаква, в ниските обороти, показва отклонения в горивната смес. Свали го, почисти го и ако не се оправи, търси вариант. Нов или друг, втора употреба за проба. Ако беше в Пловдив, щях да ти дам моя за пробата, но си далече. Редактирано 15 Май, 2023 от Ivan B 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #26 Отговорено 15 Май, 2023 Ще пробвам. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #27 Отговорено 15 Май, 2023 Има ли някой , който има наблюдение или е запознат с работата на Бултрако - Варна. Имам намерение да ги ползвам за диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #28 Отговорено 15 Май, 2023 Във Варна отдавна няма представителство на Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ilia Iliev 1 #29 Отговорено 15 Май, 2023 Ами ще движим по твоите предложения за сервизи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове