Jump to content
PetiaPK

Моля за съвет относно хонда сивик

Recommended Posts

Здравейте. Искам да си купя хонда сивик (тази на снимката), но чувам много противоречиви мнения. Помагайте моля, защото Вие тук сте спецове по "Хонда". Има някакви неща по колата, но не знам това добре ли е или всъщност зле. Благодаря предварително!

Screenshot_20230428_180356_Samsung Internet.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според липсващото инфо за "разните неща", никой не може да ти каже нещо смислено.

Визуално е 6-та генерация префейс с доработки.

Моите "5 стотинки" са че стои отдавна в мобилено, а това понякога е достатъчен повод за отказ.

А може и всичко да е добре направено и просто никой да не я харесва с тези пластични операции.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделя скромен опит с такива "тюнинг проекти". 

#1. Някой много се е вдъхновил от филми/игри, налял е една шапка пари ,и я е убил от каране. Закрепена е колкото са се продаде.

#2. Същото като горното ама си я е къткал(малко вероятно).

Преди мноооого години тук във Варна имаше много избран Сивик 6-а(исках да си го купя за първа кола),даже едната му врата с панта "ламбо".. Натокан,направен на външен вид . Убит по всички възможни точки. Такъв тип коли са нож с две остриета.

Иначе са здрави и непретенциозни машинки при необходимата поддръжка. Успех!

Редактирано от zlobar4e
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия пари не бих я взел, освен ако точно този тип "тунинг" не ти харесва и това ти е водещото да се насочиш към тази обява. Ако тръгнеш да я връщаш в оригинален вид ще ти излезе солено, вече много много ги няма тия коли запазени втора ръка и за части, съответно части като оригинални фарове, брони, калници и тн са скъпи. Единственото ценно на тази кола в този вид е ако по случайност няма ръжда, но подобен тунинг тип "шоу кар" са характерни за Германия т.е шанса да не е ръждясъла е малък. Каквото и да си говорим мина му модата, колата ще е ефектна по улиците, но най-вероятно често ще е в лошият смисъл.

Този тип брони, калници и тн по екстериора почти сигурно са от стъкломат, ако чукнеш някъде после няма кой да ти я оправи, а че ще се счупи при лек натиск ти гарантирам, защото оригиналните малко или много са еластични и първо се гънат, после се чупят, тук не е така. Колата изглежда ниска т.е предпоставка да я опираш навякъде.

Вътре изглежда добре, под разни неща ако имаш предвид мотор - напълно стоков изглежда, даже няма и климатик. Схемата 75 до 90 коня, действително е както е написано, разлика в една гарнитура за 10лв. 
Обслужването на колата е 300лв, акумулатор 100, дискове 100-150 предни, накладки 70-80лв хубава марка, маслото ти е 40-50лв, амортисьори 100лв на брой със смяната.
Слаби места: рейка - рециклира се 300-350лв, слушай за шум от лагера на кутията (на запалена кола ако се чува румолене, натисни съединител, ако спре, значи си за лагер, смяната е от по-скъпите ремонти, защото се сваля кутия. Отделно съединител като на всяка кола, комплект хубава марка е 250лв, смяна 100-150, гледай да ти работят ел стъклата - повдигачите са скъпи и трудно се намират вече, ако проблемът е електрически се сменят букси, които минават през вратите, с времето се прецакват и ремонта е пускане на нови кабели - 50лв на врата. Уплътненията на вратите също вече спичат, може да ти прокапва като вали или след мивка. Може да погледнеш инсталацията към фаровете, че и те след определени годинки почват да се прецакват. Гледай да ти работят стандартните ел неща - къси, дълги, габарити и тн.  Отзад на носачите има 2 големи тампона, купуват се само ОЕМ, по спомен по 50тина лева единия и смяна излиза около 150-60лв. 
На фона на цената на живота в момента, поддръжката на тази кола е изключително лека, а и самата кола е мега здрава и проста. Проблемът са и годинките и че вече всичко малко по-малко се предава. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо тази, миналия септември взех за синчето стокова и безлична, но чиста и не гнила, за 2 бона.

До тук съм вкарал в нея още 4 (ама аз съм си мераклия), все за неща дето ЕГН-то им е е.... мамата, така че - умната, иначе "русата".

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз купувам за дъщерята... Благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избери някоя друга.

Тази хваща окото и е правена с мерак, но някога и има "подводни камъни", както вече споменаха колегите.

Описнаната по-широка гарнитура на дросела дава 5-6 коня а не 15. Моята е така. Има приличен въртящ момент в ниските обороти но над 3000 той "залязва" и за да върви, трябва да се развърта доста нагоре. За сметка на това е капризна на десен педал при тръгване. За да стане 90 коня трябва друг комп и инсталация - има вехта тема нейде из форума.

За момиче ще е важен и климатика. Слагането не е евтино, но на това моторче разликата с включен и зключен е като кола със сам водач, спрямо пълна с хора. Обаче за млад шофьор с "прясна книжка" моделът е добър, а ако е читава бройка, поддръжката е дребни левчета. Важното е да уцелиш обгрижвана, а не "добра оферта".

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и някой Джаз 1-ва генерация да и вземеш, ако не е против.

По-нова кола е, здрав модел, добра за първи автомобил, но пак си зависи от състоянието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...