marto_bo 66 #1 Публикувано 23 Април, 2023 След блокиране на заден ляв спирачен апарат(хонда акорд8 2,4) предприех стъпката с почистване на водачи, смазване проверка на водачите. Единия (долния) имаше видимо "износване" във вътрешната част. Понеже в кварталния магазин нямаше налични водачи се наложи обратно сглобяване. И ми се струва че май им размених местата на водачите: горния отиде отдолу а долния отгоре. Въпросът е има ли разлика във водачите и такъв тип разместване фатално ли е. То е ясно че ще се сменят, към коя марка да се насоча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 306 #2 Отговорено 23 Април, 2023 Няма логика да са различни, вършат еднаква работа... Тая железна пръчка... марка...?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #3 Отговорено 23 Април, 2023 преди 40 минути, marto_bo написа: След блокиране на заден ляв спирачен апарат(хонда акорд8 2,4) предприех стъпката с почистване на водачи, смазване проверка на водачите. Ще следя темата, според мен проблема на задържането е в тресчотачния механизъм в апарата който е за ръчната спирачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 306 #4 Отговорено 23 Април, 2023 преди 13 минути, Митко Йотов написа: ... в тресчотачния механизъм в апарата който е за ръчната спирачка. Понякога и в цилиндърчетата..., буталцата ръждясват открая и трудно се връщат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 306 #5 Отговорено 18 Май, 2023 На 23.04.2023 г. at 22:15, JapCar написа: Понякога и в цилиндърчетата..., буталцата ръждясват открая и трудно се връщат... Разглобих едното задно цилиндърче и точно това е задържало- ръжда на ръба на цилиндърчето до канала на маншона вътре. Буталцето си беше добре, почистих с шабър, смазах, сглобих (водачите бяха смазани и се движеха добре), и сега всичко е ОК... На капачката на контейнера за сп. течност пише DOT3 или 4, при обезвъздушаването долях 4... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #6 Отговорено 20 Май, 2023 Моите предни пък тропат по нервности. Някой има ри този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 306 #7 Отговорено 20 Май, 2023 преди 36 минути, policeman написа: Моите предни пък тропат по нервности. Как разбра, че точно те тропат? Мисля, че съществуват два вида предни спирачни апарати. Моите имат пружинни скоби във външната част, виждат се и през джантата. Виж да не липсват... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto_bo 66 #8 Отговорено 20 Май, 2023 Такааа, железата се оказаха различни. Има горен и долен. Единя е леко отрязан(горния), долния е плътен. Единствено като алтернатива на ОЕМ-ските и налични в магазинната мрежа на автотърговците се оказаха FEBEST 0374-RD5UR и FEBEST 0374-RD5LR. На моя модел за ръчната спирачка си има отделен механизъм(не че и той не може да задържи), но в случая задържане беше от основния спирачен апарат. И едно обобщение: ако след почистване, профилактика на водачи, буталца, отново има някакво спиране на "пресекулки" проверете дали някой "майстор" не е слагал медна грес или някаква друга смазка между главината и спирачния диск, почистете до блясък от ръжда и тогава монтаж на новите/стари дискове. А пък и ако разполагате с "часовник" може да се измери и кривина на главина, диск ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #9 Отговорено 21 Май, 2023 На 20.05.2023 г. at 8:10, JapCar написа: Как разбра, че точно те тропат? Мисля, че съществуват два вида предни спирачни апарати. Моите имат пружинни скоби във външната част, виждат се и през джантата. Виж да не липсват... То няма какво друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове