Jump to content
marto_bo

Водачи за спирачни апарати

Recommended Posts

След блокиране на заден ляв спирачен апарат(хонда акорд8 2,4) предприех стъпката с почистване на водачи, смазване проверка на водачите. Единия (долния) имаше видимо "износване" във вътрешната част. Понеже в кварталния магазин нямаше налични водачи се наложи обратно сглобяване. И ми се струва че май им размених местата на водачите: горния отиде отдолу а долния отгоре. Въпросът е  има ли разлика във водачите и такъв тип разместване фатално ли е.  То е ясно че ще се сменят,  към коя марка да се насоча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика да са различни, вършат еднаква работа...

Тая железна пръчка... марка...??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, marto_bo написа:

След блокиране на заден ляв спирачен апарат(хонда акорд8 2,4) предприех стъпката с почистване на водачи, смазване проверка на водачите. 

Ще следя темата, според мен проблема на задържането е в тресчотачния механизъм в апарата който е за ръчната спирачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Митко Йотов написа:

... в тресчотачния механизъм в апарата който е за ръчната спирачка.

Понякога и в цилиндърчетата..., буталцата ръждясват открая и трудно се връщат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.04.2023 г. at 22:15, JapCar написа:

Понякога и в цилиндърчетата..., буталцата ръждясват открая и трудно се връщат...

Разглобих едното задно цилиндърче и точно това е задържало- ръжда на ръба на цилиндърчето до канала на маншона вътре.

Буталцето си беше добре, почистих с шабър, смазах, сглобих (водачите бяха смазани и се движеха добре), и сега всичко е ОК...

На капачката на контейнера за сп. течност пише DOT3 или 4, при обезвъздушаването долях 4...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите предни пък тропат по нервности. Някой има ри този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, policeman написа:

Моите предни пък тропат по нервности. 

Как разбра, че точно те тропат?

Мисля, че съществуват два вида предни спирачни апарати. Моите имат пружинни скоби във външната част, виждат се и през джантата. Виж да не липсват...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, железата се оказаха различни. Има горен и долен. Единя е леко отрязан(горния), долния е плътен. Единствено като алтернатива на ОЕМ-ските и налични в магазинната мрежа на автотърговците се оказаха  FEBEST 0374-RD5UR и FEBEST 0374-RD5LR. На моя модел за ръчната спирачка си има отделен механизъм(не че и той не може да задържи), но в случая задържане беше от основния спирачен апарат. И едно обобщение: ако след почистване, профилактика на водачи, буталца, отново има някакво спиране на "пресекулки" проверете дали някой  "майстор" не е слагал медна грес или някаква друга смазка между главината и спирачния диск, почистете до блясък от ръжда и тогава монтаж на новите/стари дискове. А пък и ако разполагате с "часовник" може да се измери и кривина на главина, диск ...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.05.2023 г. at 8:10, JapCar написа:

Как разбра, че точно те тропат?

Мисля, че съществуват два вида предни спирачни апарати. Моите имат пружинни скоби във външната част, виждат се и през джантата. Виж да не липсват...

То няма какво друго 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...