Jump to content
dimiwk

Джанти, опиращи в предните спирачни апарати.

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Взех си нов комплект джанти за Акорда, от хонда сивик 17х 7J ET 45

 

Оригиналните: 7.5Jx17 ET55

 

Отзад май няма да опират, спирачните апарати са по-малки. Отпред, обаче опират съвсем леко.

Буквално цялото колело стяга и прилепя за диска, но същевременно и опира и не може да се върти.

 

Чудя се 5мм фланци дали ще решат проблема, какви да взема. Не бих искал да слагам 10мм, ако мога да мина с 5мм.

Дали да слагам на задните, ако няма нужда? Надявам се и да не сменям шпилките.

 

Някой да е имал такъв случай или идея по този?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От стари дискове да ти отрежат фланци и си ти. Няма да сменяш шпилки

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам познати стругари. Освен по обява.

А и се чудя до колко прецизно ще направят дебелината, а и успоредността на 2те повърхности.

 

Намерих някакъв онлайн магазин за готови фланци. 2 бр конкретно за хонда са 50лв. 5мм.

На правените от стари дискове цената ли е предимството, или здравина?

 

Как мога да проверя дали задните апарати изобщо опират? Опирането е отвътре на спицата и може да не се вижда.

Колко резервен луфт е добре да има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.04.2023 г. at 9:32, dimiwk написа:

 

Как мога да проверя дали задните апарати изобщо опират? Опирането е отвътре на спицата и може да не се вижда.

Колко резервен луфт е добре да има?

Само с монтаж на джантата в калника, щом не е оригинална за модела.

Спирачните апарати са с движещи се водачи.

ЕТ-то е критерий за теометрията на окачването + джантата, но за опирането в апаратите е важна задната форма и повърхнина на спиците и разстоянието до монтажната повърхност на джантите.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реши се проблемът.

Значи, на задните колела се оказа, че резервата е голяма и директно се слагат новите джанти.

За предните колела поръчах фланци с поръчка 8мм, с борд. Легнаха абсолютно идеално, до част от милиметъра.

Гайките се завъртяха около 5 оборота, което е под минималното предписание от 6, но ги стегнах изключително добре и според мен няма да мръднат. А и колелата ще се държат на централния борд.

Ако бях сменил болтовете с по-дълги, после нямаше да паснат сигурно на старите джанти, освен ако не държа фланците и с тях.

 

Предпочитах 6-7мм ширина, но ми казаха, че машината им не може да изработи под 8мм.

А на други места имаше 5мм, но без централен борд.

 

 

1682342535119.JPEG

Редактирано от dimiwk
добавка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...