Jump to content
Zhelyazkov

Проблем с охладителната система

Recommended Posts

Протече ми радиатора на охлаждането/ почти нов ,предния ми се сцепи и го смених/ Майстора я гледа пипа и тн. и каза заминала е гарнитурата. Разглоби я , шлайфа главата, смени гарнитурата, гумички на клапани, гарнитура на колектора и водна помпа и си я взех. 20 км по-късно пак взе да тече радиатора, от капака му отгоре където е захванат с обърнати тенекийки. На току що изгасен двигател като се отвори капачката хвърля вода ама с нормално налягане, по смачквам клапата,слагам я и пак паля и спира да тече ,след 2 часа пак я карам и пак почва да тече. Въпроса е дали може тая капачка да прави чалъми / Майстора я е сменил сега след последните ремонти/ защото предната нещо го е усъмнила. Ако вземам друга на колко налягане трябва да е? Предната ми беше на 1.1 а гледам има на 0.9. 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уточни от къде точно е теча- капачката или радиатора, и после действай. Провай със старата капачка, ако пролема е там, или друга. Иначе аз сложих капачка на 0.9 бара и си работи без проблем.

Малко странно-  протекъл радиатор, пък ремонт на глава.!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тече е от радиатора от пластмасовия капак, където е връзката с метала. Според мен или радиатора е за смяна или капачката , заради клапата, ако не сработва винаги. Двигателя е 1.6 105 к.с. радиатора бил протекъл според Майстора заради вкарване на газове в охладителната система през гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много здраве на "майстора". Излишно ти е отварял двигателя. Радиаторите си протичат от там, защото им е някакво слабо място, а не според техническите разсъждения на "майстора"

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе станалото - станало. Не е излишно , пък и използвах, че е отворен двигателя да ми смени и ангренажен ремък и ролки. Ама въпроса е сега дали, ще протече ако го сменя. Защото много странно понякога тече и понякога не тече. Затова мисля, че капачката прави чалъми и не пуска към казанчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си капачката на радиатора или вземи от някой познат, ако имаш де. пробно неговата. По-честичко вдигай щеката на маслото, че след такива упражнения над харвита без да се сменят сегментите става интересно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Където е текло, пак ще тече". Независимо дали капачката е повредена. Така, че смени радиатора с качествен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...