Ivan Nalbanski 0 #1 Публикувано 28 Февруари, 2023 Здравейте колеги. Наскоро си монтирах допълнителни дневни светлини на 2.2 дизел с модул. Понякога след по-продължително шофиране светлините гаснат и като подам леко гас светкат. При спиране на светофар също гаснат. Какъв може да е проблема колеги? Да не би от самия алтернатор нещо да се получава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #2 Отговорено 1 Март, 2023 Автомобилите ни използват Honda dual mode charging system. Системата е проектирана с цел икономия на гориво чрез следене на консумацията на ел. системата. Когато системата превключи на нисък волтаж ( не зарежда и в твоя случай напрежението пада под 12,9V ) и съответно DRL модула се лъжи, че колата е спряла и изгасва. Когато купувах моя модул излишно писах на продавачите да ми препоръчат кой модел DRL модул да поръчам за да избегна точно този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 436 #3 Отговорено 1 Март, 2023 (Редактирано) Ако няма нужда колата не зарежда акумулатора така да се каже. Точно след продължително шофиране се получава тоя феномен. Трябва ти друг модел модул, който има възможност за настройка на напрежението, или да се модифицира зареждането на колата, което не е ок според мен. ПП:Изпревариха ме Редактирано 1 Март, 2023 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan Nalbanski 0 #4 Отговорено 1 Март, 2023 Благодаря ви ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan Nalbanski 0 #5 Отговорено 1 Март, 2023 Преди 3 часа, svemar написа: Автомобилите ни използват Honda dual mode charging system. Системата е проектирана с цел икономия на гориво чрез следене на консумацията на ел. системата. Когато системата превключи на нисък волтаж ( не зарежда и в твоя случай напрежението пада под 12,9V ) и съответно DRL модула се лъжи, че колата е спряла и изгасва. Когато купувах моя модул излишно писах на продавачите да ми препоръчат Колега ако може да споделиш какъв модул си монтирал и от къде си го закупил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #6 Отговорено 2 Март, 2023 Колегата CCord е публикувал страхотна тема за монтаж на DRL. След консултация с него си поръчах същия от момчетата които го правят. Ще пратя линка на лични за да не се приеме за реклама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #7 Отговорено 2 Март, 2023 23 hours ago, Ivan Nalbanski said: Колега ако може да споделиш какъв модул си монтирал и от къде си го закупил. Изпратих ти на лични, откъде съм взел моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EcKo 2 #8 Отговорено 15 Март, 2023 Колеги кажете какъв е точно модула и от къде сте го купували, защото и аз се сблъсках със същия проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #9 Отговорено 15 Март, 2023 (Редактирано) Май не можеше да се слагат сайтове за продажби тук, но може да потърсиш за cardrl в google, първият сайт който излезе. После си харесваш някой от изброените и готово. Изпращат по куриер. Редактирано 15 Март, 2023 от MilenG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #10 Отговорено 15 Март, 2023 От Елимекс-а на "Халите" го взех моя. Не е сложно връзването към дългите на %, но изключих ELD-то от системата. Ако имаш желание, някой ден ще пием по кафе на площада и ще го видиш в действие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EcKo 2 #11 Отговорено 16 Март, 2023 (Редактирано) Взех на Елимекс, но май е дефектен. Пак същия проблем и когато въртя да намалям напрежението на сработване то се увеличава. Регулирането на % на фаровете също е с обърната посока. Как изключи ELD-то? Редактирано 16 Март, 2023 от EcKo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #12 Отговорено 16 Март, 2023 Моя го монтирах преди 2 години и от тогава не съм го пипал, та нямам спомен за потенциометририте. За ELD - откачих бялозеления кабел, който влиза в буксата отгоре на генератора. Може и по-грамотно да го направиш, със съпротивление, но ще трябва да потърсиш назад в темите(или в Гугъл) за схемата. На мен не ми се занимаваше и така си карам, без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EcKo 2 #13 Отговорено 17 Март, 2023 Някой може ли да каже до колко пада напрежението когато няма консуматори при тази система ELD? При мен е на 12.55v когато няма консуматори, толкова е и на акумулатора при загасен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове