Jump to content
Ivan Nalbanski

Проблем с дневни светлини

Recommended Posts

Здравейте колеги. Наскоро си монтирах допълнителни дневни светлини на 2.2 дизел с модул. Понякога след по-продължително шофиране светлините гаснат и като подам леко гас светкат. При спиране на светофар също гаснат. Какъв може да е проблема колеги? Да не би от самия алтернатор нещо да се получава? Screenshot_2023-03-01-01-22-44-428_com.android.chrome.thumb.jpg.0a3fe424e5b548b4bbc125dcd173b2ad.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилите ни използват Honda dual mode charging system. Системата е проектирана с цел икономия на гориво чрез следене на консумацията на ел. системата. Когато системата превключи на нисък волтаж ( не зарежда и в твоя случай напрежението пада под 12,9V ) и съответно DRL модула се лъжи, че колата е спряла и изгасва. Когато купувах моя модул излишно писах на продавачите да ми препоръчат кой модел DRL модул да поръчам за да избегна точно този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако няма нужда колата не зарежда акумулатора така да се каже. Точно след продължително шофиране се получава тоя феномен.  Трябва ти друг модел модул, който има възможност за настройка на напрежението,  или да се модифицира зареждането на колата,  което не е ок според мен. 

ПП:Изпревариха ме 

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, svemar написа:

Автомобилите ни използват Honda dual mode charging system. Системата е проектирана с цел икономия на гориво чрез следене на консумацията на ел. системата. Когато системата превключи на нисък волтаж ( не зарежда и в твоя случай напрежението пада под 12,9V ) и съответно DRL модула се лъжи, че колата е спряла и изгасва. Когато купувах моя модул излишно писах на продавачите да ми препоръчат 

Колега ако може да споделиш какъв модул си монтирал и от къде си го закупил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата CCord е публикувал страхотна тема за монтаж на DRL.


След консултация с него си поръчах същия от момчетата които го правят. Ще пратя линка на лични за да не се приеме за реклама.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 hours ago, Ivan Nalbanski said:

Колега ако може да споделиш какъв модул си монтирал и от къде си го закупил.

Изпратих ти на лични, откъде съм взел моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете какъв е точно модула и от къде сте го купували, защото и аз се сблъсках със същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Май не можеше да се слагат сайтове за продажби тук, но може да потърсиш за cardrl в google, първият сайт който излезе. После си харесваш някой от изброените и готово. Изпращат по куриер.

Редактирано от MilenG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Елимекс-а на "Халите" го взех моя. Не е сложно връзването към дългите на %, но изключих ELD-то от системата. 

Ако имаш желание, някой ден ще пием по кафе на площада и ще го видиш в действие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Взех на Елимекс, но май е дефектен. Пак същия проблем и когато въртя да намалям напрежението на сработване то се увеличава. Регулирането на % на фаровете също е с обърната посока. Как изключи ELD-то?

Редактирано от EcKo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го монтирах преди 2 години и от тогава не съм го пипал, та нямам спомен за потенциометририте. За ELD - откачих бялозеления кабел, който влиза в буксата отгоре на генератора.  Може и по-грамотно да го направиш, със съпротивление, но ще трябва да потърсиш назад в темите(или в Гугъл) за схемата. На мен не ми се занимаваше и така си карам, без проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже до колко пада напрежението когато няма консуматори при тази система ELD?

При мен е на 12.55v когато няма консуматори, толкова е и на акумулатора при загасен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...