inspektora 401 #41 Отговорено 28 Февруари, 2023 Когато купих колата, слагах за кратко BDC, останало от предната ми кола, но установих, че не се отразява добре. Сега си карам на чист дизел и проблеми никакви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #42 Отговорено 28 Февруари, 2023 Без добавки карам и аз повече от 8г. За сега нямам проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #43 Отговорено 28 Февруари, 2023 (Редактирано) Преди 10 часа, Ivan B написа: .... Първо "честито".... и безаварийно за напред. Второ, ако можеш дай малко разяснение (ако си питал и са ти обяснили) какво е : -клапан комплект 4 бр. по 167 лв. -гарнитура комплект 4 бр по 7 лв. -шайба комплект 4 бр. по 16лв. -пръстен под дюза 4 бр. по 5 лв. - това е ясно де. -добавка/почистващи материали - 30 лв. предполагам са ти сложили за WD (така е модерно сега по сервизите). -Почистване резервоар 200лв. - ама викаш не са го сваляли . Реално проблема е бил от клапана. А проверили са ти и дюзите на стенд (ама дали наистина са им сменили разпръсквачите е друг въпрос). Картинката е ясна, но за тези пари, можеше поне да ти сменят и нафтовия филтър - както коментира и колегата по-нагоре. Абе здраве да е , нали сега колата работи... п.п. И аз, 12+ години карам без добавки , от обикновената нафта, но само от Лукойл - ако има значение. Редактирано 28 Февруари, 2023 от Emicha п.п. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #44 Отговорено 1 Март, 2023 Филтърът е сменен, но сега се сещам, че не е вписан. Стария го видях на тезгяха да си седи. Почистващите препарати - за разкисването на дюзите + обезмаслител за резервоарът. Как точно е чистен, нямам представа, но седалите бяха мърдани, значи са правили нещо отгоре на резервоарът. При следващата смяна на фитъра, ще се види, защото вече ще слагам само хубав дизел, без добавки. След 3-4 месеца ще сменя филтъра, за да го видя. клапан комплект 4 бр. по 167 лв - това е вътре в дюзите. Имам разпечатки от машинния тест с новите кодове на дюзите, който до една бяха извън всички класации. Не, причината не е била от клапана и ми гоказаха, но макар и малко, клапанът изпускаше, затова реших да го сменя. "ама дали наистина са им сменили разпръсквачите е друг въпрос" - без коментар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #45 Отговорено 1 Март, 2023 Питах те за клапан комплект 4 бр. х 167 лв. - дали имат предвид инжекторите (разпръсквачите) , за да видя колко ти излиза ремонта на 1 бр. но вече ми се изясни. Реално рециклирането на дюзите ти излиза около 1600 лв. без труда за демонтажи монтаж. Преди за тези дюзи рециклирането излизаше мах.-1200 лв. ,но си растат цените за жалост. Щом не са сваляли резервоара, сигурно са го чистили отгоре от капачката за сондата, затова са ти местили и седалките. Дано са го почистили добре и дано за напред да нямаш повече проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #46 Отговорено 1 Март, 2023 Преди 18 часа, goga написа: Без добавки карам и аз повече от 8г. За сега нямам проблеми. Продължавай така. Вече съм сигурен, че наслояванията в стари резервоари, не трябва да се разтварят с добавки. Чистене на резервоарът е цаката, вместо добавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #47 Отговорено 1 Март, 2023 На 14.02.2023 г. at 1:38, Emicha написа: Първо не се шашкай. Най-вероятно, или казано по друг начин - почти съм сигурен, че проблема със загубата на мощност и пушека, ти идва от Егера (запича и души двигателя) Забравих да пиша, че в сервиза са ми включили пак ЕГР-а. Бил е изключен, като просто вакуумът е бил изваден и затапен. Сега ще трябва пак да го затапя. Убеждаваха ме в сервиза, че ЕГР правил нещо си, охлаждал нещо си, ама не на мене тия. Ядох го дебел с предишни коли, заради този безсмислен клапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове