Jump to content
Българин

Местоположение на горивен филтър на Хонда Сивик 2012-2014г. 2,2 I-DTEC ?

Recommended Posts

Добър ден,

Първия пост, както си му е реда ще е зов за помощ, но това после...

 

Та....

Отвори ми се възможност и купих почти на сляпо сивика от подписа /уж за жената.../. Не съм търсил конкретния модел, високата степен на достоверност изигра решаваща роля, а и отговаря на двете ми скромни изисквания - да е 6 скорости и 4 цилиндъра. Освен това, колкото и тъпо да е, не ми се отказва от дизеловите автомобили.

След 1 месец и 1000 км. пробег положителните впечатления съвпадат с добре описаните от колеги в други теми. Считам, че е доста интересен автомобил.

Започнах да пиша, защото не прочетох другаде това, което мен ме изненада /може би неприятно не е точната дума/ и не прочетох във форума:

- очаквах предавателните числа на скоростите да са сгъстени, да си ръчкам на воля, да си "пибиткам" по булевардите с 70 на 5-та, но не би. Двигателя иска обороти почти като на бензинов мотор. Въпреки големия въртящ момент се товари на ниски обороти, за което обявявам за "виновна" скоростната кутия. В градско, 50, 60 на 4-та - само при определени условия /на равно, например, за поддържане на скоростта/. Първото ми пътуване беше София - Рилския манастир. По магистралата 120-140 - добре. 5-та, 6-та - добре. Обаче по завоите след гр. Рила /път, който добре познавам/ не можах да й намеря подходящата скорост/предавка 3-та й е малко, 4-та много. Общо взето тая скоростна кутия не е подредена за мен. Ще трябва да се абгрейдва нещо и за момента не виждам друго освен да се адаптира задкормилното устройство :)

На това е обърнато внимание и в други теми, но мисля, че заслужава да се натъртва:

- представата ми, породена от външния вид и славата на предишните генерации, че тази кола е с твърдо окачване и ще подскача като лагерна количка, не се оправда за мое щастие. Вози стегнато, но не и твърдо. Доволен съм.

 

...и така, да си дойдем на въпроса: Не можах да разбера къде се намира горивния филтър на хонда сивик 2012-2014г. 2,2 I-DTEC 150к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не зане къде се намира горивния филтър на този двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8ма генерация е между предните седалки под барчето.

При бензина на 8ма генерация филтъра е вграден в резервоара и се води вечен.

Предполагам, че са запазили същата концепция, но провери клипове в инт къде се намира.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности!

 

...Защо трябва да е лесно, като може да е трудно. Явно само там е останало място в моторния отсек. Не може да се види ако кутията на въздушния филтър не е свалена.

 

Оново благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е направено по Хондовския постулат - "Повече място за човека, по-малко за машината".

Все едно хора са само собствениците, но не и сервиз мените. :)

А и моторът е проектиран преди да се сложи в коша - ползва се и за други модели на тази платформа.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с казаното от колегата за скоростната кутия. По дефилетата на доста места колата не е нито за 3та, нито за 4та, а някъде по средата. Много ме дразни този факт, но няма какво да се направи. Не знам с ремап как ще са нещата, все пак ще има повече сила от по-ниски обороти и би трябвало да е доста по-добре.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...