Jump to content
Staiko Jelev

Хонда ЦРВ 2 - 2005г. бензин - заден диференциал

Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам да попитам нещо най-вероятно банално за повечето от вас, но все пак .... има ли шанс заденият диференциал да е LSD? Или си е отворен диференциал?

Защото още не мога да схвана принципа на работа на задното на хондичката ми. Преди няколко дена я вкарах в  една кал и на баир.

С вкл. VSA  - излезе без проблем с малко газ, с много газ няма проблем излиза си.

С изкл. VSA - започва да буксува предно ляво и задно дясно колело и пак си злиза без проблем.

Системата DPS ми е ясно как работи, но как прехвърля въртящият момент към колелата със сцепление ? Интересно ми е кое от другите две колела е помогнало за излизането.

 Благодаря Ви предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма LSD, нито в задния, нито в предния.

 

Когато включиш VSA се включва и TCS, т. е. тракшън контролът. Ако не се лъжа, TCS/VSA работят през ABS, който задържа боксуващото колело и така въртящият момент отива към другите колела. За да изкачиш баира ти е помогнал TCS/VSA и евентуално DPS. 

 

При изключени TCS/VSA винаги боксуват едно предно и едно задно колела.

Когато се задейства DPS, ефектът е както при 4х4 с блокиран среден диференциал. Понеже и предния и задния диференциали са "отворени" започват да боксуват едно предно и едно задно колела (тези с най-ниско сцепление). Значи, излизането ти от калта се дължи на двете боксуващи колела, а не на тези със сцепление.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, но в този случай не би ли трябвало да остана на място след като предното и задното колело буксуват (или ако бяха по-износени гумите)?  :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Krasi-mir написа:

..... При изключени TCS/VSA винаги боксуват едно предно и едно задно колела.... 

Аааа..... Краси - не! :)

При изключено VSA/TCS, могат да боксуват всичките 4 колела едновременно. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, прав си. Трябваше да кажа "най-малко едно предно и едно задно". ;)

 

Преди 3 часа, Staiko Jelev написа:

или ако бяха по-износени гумите

Явно си бил с подходящи гуми, щом си излязъл.

 

Те тука те си останах в калта с боксуващи най-малко едно предно и едно задно. 

20180210_153309.thumb.jpg.de49cf3174065f73b2039eebb979b706.jpg

 

20180210_153324.thumb.jpg.bc8988c657fd06d4d24995548202a32e.jpg

 

Това е на задна. Гумите бяха гола вОда с надпис "M+S". Обаче, по английски стандарт това означава "Мъгла и Дъжд". 

Преди това минах от там два пъти напред без проблем. При второто минаване брат'чеда окопА зафирата, аз минах зад него и го избутах, броня в броня.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако калта е мека и лепкава, дали си с хубави гуми или такива за мъгла е все тая - грайфера се пълни  и си в еднакво положение.

Абе Краси , ти на бензиновото  имаш ли бутон за VSA/TCS , че не си спомням, но май нямаха, или само при фейса бяха сложили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето е '03-та и нямам. Не знам, дали всички прифейс нямат. Може да зависи от нивото на оборудване, а не от фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Krasi-mir написа:

Моето е '03-та и нямам. Не знам, дали всички прифейс нямат. Може да зависи от нивото на оборудване, а не от фейса.

Моята е Honda  EXECUTIVE 2005г. и имам VSA бутон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама е "фейс".

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Фейсът има VSA и са с потенциометър на педалът. Когато си с жило няма как да ти отнеме от газта ако се наложи ( има, ама... ) .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...