ivailopp 291 #41 Отговорено 16 Февруари, 2023 367 000 ми е 2.0 акорда като над 200 000 са на газ. Мотор и кутия са си супер. Най големия ми ремонт е климатика до тук. Има още живот в колата със сигурност, аз от нея искам още 20 хиляди км и знам че ще ги осигури. Супер кола, такива не правят вече... 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veli93 3 #42 Отговорено 24 Декември, 2023 Стрийм с к20 2002, взет февруари 2020 с неясна история и незнаен пробег, обявени 160 000 внос от Италия, съдейки по износването на волана и гумичките на педалите, беше върната с поне 100 000, по ходовата част почти всички тампончета бяха за смяна, но като чух двигателя как мърка като нахранено коте и че няма точка ръбда я взех, до тук навъртени 112 000 километра на газ по километраж е на 272 000, а на реални вероятно да гони 400 000, за този пробег по двигателя не е сменяно нищо освен консумативи и стартер 20 000 след като я взех, започна да отказазва понякога да завърти и задържаше бендикса, веригата при отварянето за реглаж на клапаноте се оказа перфектна, колкото до реглажа на клапаните правих 2 пъти до 40 000 при майстори без да присъствам и от тогава започнах сам да си отварям и следа клапаните, 72 000 от последния реглаж и все още нямат нужда от такъв, хлабините са в норма, толкова за митовете за задължителен реглаж на всеки 20 000км при каране на газ, стига да е добре настроена и да не се издевателства над колата. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6085 #43 Отговорено 24 Декември, 2023 (Редактирано) Взех тва тенеке за синковеца. Гореше си масло. Един брЪз ремонт при Фена и от тогава "не го пипа". Поукрасихме я малко и ще му изкара студентските години, та и више. На газ е от поне 12 години и предният не е правил клапани, щот в некакъв сервиз му казали че са с хидравлични повдигачи. Главата си е ОК. Налива газ и кара - колкото изкара, ма поне още 200К ще мине. V6-така и той, тъкмо се е разработил, та има още служба да носи. Редактирано 24 Декември, 2023 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове