Беселин 237 #1 Публикувано 1 Декември, 2022 Колеги, имам нужда от помощ. Хондата не иска да запали.Модел CIVIC X 2.0 внос от Канада.Произведена 2019г.Имам я от няколко месеца.Чаках я 5 месеца.Като пристигна също не искаше да запали.След зареждане на акумулатора се оправи.Последно време я усещах, че пали трудно.Днес я мъчих известно време, като всеки опит се виждаше как оборотомера се вдига все по-малко и по-малко при всяко натискане на Старт бутона. Двама човека ми подаваха ток безуспешно.Не знам дали е възможно новите коли да бъдат запалвани по традиционния начин с кабели.Чувам, че някои не могат.Как да разбера дали е проблем с акумулатора или нещо друго? Не знам и какъв да бъде акумулатора.Четох в интернет, че е размер 51R, което нищо не ми говори.Ако някой може да каже поне колко амперчаса е пак ще е нещо.Другото, което е, ще ми бъде полезна информация и за рестарт на мултимедията.На старата ми Хонда се въвеждаше код, който го има в книжката, при тази не знам какво да правя.Когато я усетих, че започва да пали трудно правих замервания. Показанията бяха 12,6V Зареждане по време на работа 14,2V В момента на палене падаше на 10,6-10,8V Моля компетентните за помощ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #2 Отговорено 2 Декември, 2022 Ако пада за много кратко време до 10,6-10,6 може и да не е умрял, иначе размерът е като за YUASA 60Ah YBX9027 - ей това 027 в Европа май е по-разпознаваемо като код. Виж си свещите, кабелите и бобината. Може да се дава ток без проблеми на тази кола. Ако си близо до Пловдив, имам оригиналната Varta EFB за европейската версия на колата, с която можем да пробваме дали е от акумулатора. Тя е същата и става. Махнах го, защото Varta/Bosch и циганин в колата си не искам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bodam 0 #3 Отговорено 2 Декември, 2022 Здравей колега, търси нов акумулатор, това е проблема. Гледай само да е със стартов ток 560А поне заради системата за запалването, това е важното в случая, за да нямаш проблеми. Аз на моя ( Civic 2.0 X ) сложих Fuko 70Ah 560A преди година и е ОК. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 93 #4 Отговорено 3 Декември, 2022 Щом всеки път е палила все по трудно значи акумулатора леко по леко си е заминавал. Вземи някой читав от друга кола и пробвай. Медията не иска код след махане на захранването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #5 Отговорено 3 Декември, 2022 Сложих нов акумулатор.Колата запали от 10-тия път.При замерване показа, че не зарежда.Придвижих я до сервиз.Изгасих и пробвах да запаля.Не можа да запали.Оставям я на ремонт.Като има развръзка ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #6 Отговорено 4 Декември, 2022 Ако някой специалист замерва с мултицет напрежението при работещ автомобил, но с изключени фарове, ще заключи, че не зарежда. Колата зарежда на 12.2V, когато е с изключени фарове, а на 14.4V с включени. Така е направена и не е повреда. Ако вече и с фарове е 12.2V, тогава се търси проблем. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #7 Отговорено 4 Декември, 2022 При замерването светеха дневните светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #8 Отговорено 5 Декември, 2022 Сега видях, че всъщност си сложил нова батерия и с нея пак същото. Но това, че не зарежда, не би трябвало да е проблем за първите 40-50 паления поне. Дано ти открият проблема и е нещо дребно. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 93 #9 Отговорено 5 Декември, 2022 Вижте да не е някоя бобина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #10 Отговорено 5 Декември, 2022 Сега минах през сервиза.Стартера е изгорял.Свален е и е изпратен за ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #11 Отговорено 7 Декември, 2022 И така.Проблема беше стартера. След смяна на четките, проблема е отстранен. Зареждането на акумулатора си работи.Показва 14,4V 2 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #12 Отговорено 13 Декември, 2022 Някой да има представа колко струва стартер за CIVIC X 2.0 ? Вчера при запалване се чу силен стържещ звук.При втори опит стържещия звук се повтори.Запали от третия път. Мисля, че проблема ще се повтори.Чудя се дали е възможно стартера да е с някакъв дефект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 93 #13 Отговорено 13 Декември, 2022 Виж в rockauto.com 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #14 Отговорено 13 Декември, 2022 Този стартер с редуктор ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #15 Отговорено 13 Декември, 2022 преди 12 минути, Krasi-mir написа: Този стартер с редуктор ли е? Нямам представа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #16 Отговорено 13 Декември, 2022 Ако е с редуктор, както на по старите Хонда, стърженето може да е от там. При много ниски температури греста се спича и се забавя връщането на бендикса. Може да има и ръжда, и кал в редуктора. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #17 Отговорено 13 Декември, 2022 При положение, че си дал пари за ремонт, може би е редно да направиш една рекламация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #18 Отговорено 13 Декември, 2022 Да, ще мина през сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове