Kaloqn 1988 14 #1 Публикувано 5 Ноември, 2022 Здравейте, да се похваля, че съм вече горд собственик на хонда кончерто 1.6 16v 122 kc. След покупката има ли нещо по специфично, на което трябва да обърна внимание и обслужване. Какви масла и консумативи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #2 Отговорено 5 Ноември, 2022 преди 56 минути, Kaloqn 1988 написа: да се похваля Тц, без снимки не се приема! Това нещо трябва да се види. Маслата и консумативите са ти последна грижа. По-интересно е, в какво състояние са купето и окачването на тая реликва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #3 Отговорено 5 Ноември, 2022 Ако е тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11663348320976893&slink=q7raza мммм.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #4 Отговорено 5 Ноември, 2022 Не не е свалена в обавата но е същия двигател. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #5 Отговорено 5 Ноември, 2022 Купето е без ръжди, а окачването е доста стегнато.Не се чува нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #6 Отговорено 5 Ноември, 2022 Амии, честита да ти е и да си я пазиш, че рядкост са вече, особено читавите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #7 Отговорено 5 Ноември, 2022 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #8 Отговорено 5 Ноември, 2022 (Редактирано) Завиждам, благородно! Честито! Двигателя, по данни от интернет, би трябвало да е D16A8. Нямам представа, какво масло е подходящо за него. Какво е нивото на оборудване? Онази от линка на Цецо би трябвало да е ЕХ по английските стандарти, т.е. Executive. Редактирано 5 Ноември, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #9 Отговорено 6 Ноември, 2022 Да със същото оборудване е и двигател само където не е с кожен салон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #10 Отговорено 6 Ноември, 2022 Цъкай снимки, да и се порадваме и ние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #11 Отговорено 6 Ноември, 2022 Честита придобивка и от мен! Относно маслата за Concerto, различните производители дават вискозитетни класове от 5W-30 до 15W-50. Интересното тук е, че за ръчна скоростна кутия дават същото двигателно масло! С една забележка, че за ръчната скоростна кутия е задължително да се използват вискозитетни класове 10W-30 или 10W-40, само ако в сервизната книжка е изрично посочено за даденият модел. https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=1a2c873fcb5fbd00f8cef904f82da309 Lubricant recommendation and Yacco engine oil.html https://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#iframe=L21vdG9yaXN0L2ZpbmQtdGhlLXJpZ2h0LW9pbC9famNyX2NvbnRlbnQvcGFyL2lmcmFtZWRhcHAuc3RhdGljL2lmcmFtZS5odG1sIy9nYi9lbi1nYi9lcXVpcG1lbnQvY29uY2VydG9fMV82X2lfMTZ2Xzkwa3dfRmF3RWNXMVlU Ако двигателят е в добра кондиция, пробвай с 5W-40 и обърни внимание какво пише за скоростната кутия в service manual-а на колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #12 Отговорено 6 Ноември, 2022 Ето някоя снимка 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #13 Отговорено 6 Ноември, 2022 Изглежда си прилично, а дреболиите са поправими. Някой се е грижил за нея, дръж и ти така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #14 Отговорено 6 Ноември, 2022 Супер е колицата стария Акорд 3 генерация го карах с 5/40 и се държеше супер а в скоростите с 10/40 като го сменях на 30000 км.Гледам че има и газ ,провери си и клапаните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #15 Отговорено 7 Ноември, 2022 Преди 13 часа, nakata написа: Супер е колицата стария Акорд 3 генерация го карах с 5/40 и се държеше супер а в скоростите с 10/40 като го сменях на 30000 км.Гледам че има и газ ,провери си и клапаните. Благодаря много за помощта. Да клапаните поначукват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #16 Отговорено 8 Ноември, 2022 Здравейте мисля да я продавам колата не е мойта нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #17 Отговорено 8 Ноември, 2022 Е, що така сега? Какво не ти допада? Натурален автомобил, от "стария матрял", без "шики-мики". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #18 Отговорено 8 Ноември, 2022 преди 17 минути, ceco_accord написа: Е, що така сега? Какво не ти допада? Натурален автомобил, от "стария матрял", без "шики-мики". Взех да пътувам извън града всеки ден и не ми е комфортно много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #19 Отговорено 8 Ноември, 2022 Комфорта може да се подобри, но в тесни граници. Има методи за шум, комфорт на седене, мекота на возене, но е занимавка + пари, а и разбирам какво казваш с "извън града всеки ден", макар че зависи и от дължината на прехода. 100 км се не усещат, при 200 км вече трябва да е интересно с други фактори, но 1000 км на ден си е уморително без почивки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
catalepsy 12 #20 Отговорено 16 Март, 2023 Колко пари и търсиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #21 Отговорено 14 Май, 2023 Не съм мислил каква цена предлагаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #22 Отговорено 14 Май, 2023 Off Topic Пишете си на "лично съобщение", или я обяви в раздела "продава Хонда". Иначе ще тръгне обсъждане с разнопосочни коментари. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaloqn 1988 14 #23 Отговорено 18 Януари След пълно обслужване на колата се установи,че е с двигател D16A9 a не както си мислех с D16a8.Това по добре ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #24 Отговорено 18 Януари D16A8 Found in: 1988–1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia) 1992–1995 Rover 216/416 GTi (UK/Europe) 1993–1997 Rover 216 Sport Coupé (Europe) Bore and Stroke: see D16 Series Engines Displacement: see D16 Series Engines Compression : 9.5:1 Power : 122 PS (90 kW; 120 hp) at 6800 rpm Torque : 14.9 kg⋅m (146 N⋅m; 108 lb⋅ft) at 5900 rpm Valvetrain : DOHC (4 valves per cylinder) Fuel Control : OBD-0 and OBD-1 MPFI ECU Code : PP5 (OBD-0), P29 (OBD-1) Head Code : PM7 Gearbox : L3 D16A9 (Same as D16A8 but without a catalytic converter) Found in: 1988–1991 Concerto (UK/Europe) 1988–1991 CRX 1.6i-16 (UK/Europe/South Africa) 1990–1992 Ballade 160i-DOHC (South Africa) 1988–1991 Civic 1.6i-16 (UK/Europe) 1992–1993 Civic GTi (New Zealand) 1989–1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe) 1992–1995 Civic Si (Japanese, European venezuela and Peruvian version) Bore and Stroke: see D16 Series Engines Displacement: see D16 Series Engines Compression : 9.5:1 Power : 125-129 hp (91.9-94.8 kW, 126-130 PS) at 6800 rpm Torque : 105 lb·ft (14.5 kg/m, 143 Nm) at 5700 rpm Valvetrain : DOHC 16 valve (4 valves per cylinder) Redline: 7,200 rpm Limit: 7,250 rpm Fuel Cut: 7800 RPM (PM7) Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1) ECU Code: (P29 OBD1) Gearbox: non-LSD (1988-1991): L3, LSD (1992-1995): S20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове