Petar.P 30 #1 Публикувано 4 Ноември, 2022 Добър вечер колеги! Имам малък теч на масло от задната страна на двигателя от капака. Това лято като си бях до България реших да проверя тези прословути клапани и да се направи регулаж ако е нужно. Майсторът, при който отидох ме разобеждаваше да не го правим това защото първо в 17:00 няма от къде да намери уплътнение и второ двигателят си работи добре и не вижда да има нужда да се прави. Аз естествено бях подготвен и изкарах едно уплътнение на Victor Reinz, което не е никак евтино в сравнение с други марки та го навих накрая. Всичко беше в норма и уплътнението беше сменено естествено той ме смъмри че го правя това 2 дена преди да пътувам за Германия. Каза че тази марка уплътнения ги знае и въпреки че са скъпи си е патил и от тях и е възможно да текне масло, но дано не стане по пътя. Е... пребрах се отдавна и миналата седмица си завъртях гумите от летни на зимни и като свалих предно дясно колело забелязах че там е доста омазано така да се каже... проследих теча и е от капака от задната страна от към мястото на пътника. Та мисълта ми е ако някой от вас е сменял каква марка уплътнение ползвате и слагате ли допълнително силикон и къде точно? Да добавя.. не е някъкъв страшен теч... около 50-60 милилитра масло за около 2500 км от тогава, но ме дразни и няма как да го оставя така.. Благодаря за мненията предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 252 #2 Отговорено 4 Ноември, 2022 (Редактирано) Че е важно какво е уплътнението, важно е. На първо място обаче са важни ръчичките на майстора. Първо се обезмасляват всички контактни повърхности, както на капака така и на главата. силикон се слага само на местата където контактуват страничните капаци с главата, и то на съвсем малка площ, има литература, клипове и много други начини майстора да се научи как е с този елементарен в това отношение мотор. Според мен не е виновна гарнитурата, а грешки при нейното поставяне. Редактирано 4 Ноември, 2022 от CCord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #3 Отговорено 5 Ноември, 2022 (Редактирано) Преди 9 часа, Petar.P написа: Аз естествено бях подготвен и изкарах едно уплътнение на Victor Reinz, което не е никак евтино в сравнение с други марки та го навих накрая. Трябваше да си по подготвен и да извадиш едно оригинално гумено уплътнение с номер 12341-RTA-000 ,че те са най надеждни и изкарват до над 3 реглажа(отваряния)! Силикон или както се казва "honda bond" https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-hondabond-ht-liquid-gasket-1-9-fl-oz/ (Цените вече не са привлекателни...) се поставя на две или три места беше ,без да се прекалява! Редактирано 5 Ноември, 2022 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 5 Ноември, 2022 Майстора е бил с ръце отзад и е оакал уплътнението,и винаги се сменя комплект. С виктор рейнц съм 4 реглагжа сух капак. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar.P 30 #5 Отговорено 8 Ноември, 2022 On 11/5/2022 at 3:46 AM, JHM said: Трябваше да си по подготвен и да извадиш едно оригинално гумено уплътнение с номер 12341-RTA-000 ,че те са най надеждни и изкарват до над 3 реглажа(отваряния)! Силикон или както се казва "honda bond" https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-hondabond-ht-liquid-gasket-1-9-fl-oz/ (Цените вече не са привлекателни...) се поставя на две или три места беше ,без да се прекалява! Оригинално нямаше как да го чакам доставката е 4 седмици иначе е 11 долара +19 доставка + мито + такса склад.. около 45-50 евро, но 1 месец чакане...12341-РТА-000 нямаше по сайтовете за авто части беше изчерпано и имаше само да оставиш запитване. Зех 12030 RТА 000 като погледнах в amayama и в описанието беше даден k20z2 за това и го взех комплект. Формата е същата 1 към 1 може да има разлика в дебелината но нямаше как да го проверя. Както писа CARPERA може и майстора да го е "оакъл" Сега съм поръчал 12341 не е оригинално на BLUEPRINT англиийска фирма да видим. Трябва да е сух за прегледа другата година че там мамата си трака... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar.P 30 #6 Отговорено 8 Ноември, 2022 On 11/5/2022 at 6:53 AM, CARPERA said: Майстора е бил с ръце отзад и е оакал уплътнението,и винаги се сменя комплект. С виктор рейнц съм 4 реглагжа сух капак. Може и да го е оакал той последните 2 дни зглобяваше някакъв двигател на тир някъде закъсал и се пребираше вечерта може и да не му се е занимавало.. От комплекта ползвахме само капачките защото уплътненията на свещите не му харесаха бяха доста твърди а моите бяха меки и еластични и той реши че са по добре а и нищо им нямало. Ще видим като дойде другото уплътнение имам си майстор тука, който със сигурност си разбира от работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове