Jump to content
Petar.P

Уплътнение на капака на двигателя?

Recommended Posts

Добър вечер колеги! Имам малък теч на масло от задната страна на двигателя от капака. Това лято като си бях до България реших да проверя тези прословути клапани и да се направи регулаж ако е нужно. Майсторът, при който отидох ме разобеждаваше да не го правим това защото първо в 17:00 няма от къде да намери уплътнение и второ двигателят си работи добре и не вижда да има нужда да се прави. Аз естествено бях подготвен и изкарах едно уплътнение на Victor Reinz, което не е никак евтино в сравнение с други марки та го навих накрая. Всичко беше в норма и уплътнението беше сменено естествено той ме смъмри че го правя това 2 дена преди да пътувам за Германия.  Каза че тази марка уплътнения ги знае и въпреки че са скъпи си е патил и от тях и е възможно да текне масло, но дано не стане по пътя. Е... пребрах се отдавна и миналата седмица си завъртях гумите от летни на зимни и като свалих предно дясно колело забелязах че там е доста омазано така да се каже... проследих теча и е от капака от задната страна от към мястото на пътника. Та мисълта ми е ако някой от вас е сменял каква марка уплътнение ползвате и слагате ли допълнително силикон и къде точно?  Да добавя.. не е някъкъв страшен теч... около 50-60 милилитра масло за около 2500 км от тогава, но ме дразни и няма как да го оставя така.. Благодаря за мненията предварително. :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е важно какво е уплътнението, важно е. На първо място обаче са важни ръчичките на майстора. Първо се обезмасляват всички контактни повърхности, както на капака така и на главата. силикон се слага само на местата където контактуват страничните капаци с главата, и то на съвсем малка площ, има литература, клипове и много други начини майстора да се научи как е с този елементарен в това отношение мотор. 

Според мен не е виновна гарнитурата, а грешки при нейното поставяне.

Редактирано от CCord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Petar.P написа:

Аз естествено бях подготвен и изкарах едно уплътнение на Victor Reinz, което не е никак евтино в сравнение с други марки та го навих накрая.

 Трябваше да си по подготвен и да извадиш едно оригинално гумено уплътнение с номер 12341-RTA-000 ,че те са най надеждни и изкарват до над 3 реглажа(отваряния)!

Силикон или както се казва "honda bond"

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-hondabond-ht-liquid-gasket-1-9-fl-oz/

(Цените вече не са привлекателни...)

се поставя на две или три места беше ,без да се прекалява!

 

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора е бил с ръце отзад и е оакал уплътнението,и винаги се сменя комплект.

С виктор рейнц съм 4 реглагжа сух капак.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/5/2022 at 3:46 AM, JHM said:

 Трябваше да си по подготвен и да извадиш едно оригинално гумено уплътнение с номер 12341-RTA-000 ,че те са най надеждни и изкарват до над 3 реглажа(отваряния)!

Силикон или както се казва "honda bond"

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-hondabond-ht-liquid-gasket-1-9-fl-oz/

(Цените вече не са привлекателни...)

се поставя на две или три места беше ,без да се прекалява!

 

Оригинално нямаше как да го чакам доставката е 4 седмици иначе е 11 долара +19 доставка + мито + такса склад.. около 45-50 евро, но 1 месец чакане...12341-РТА-000 нямаше по сайтовете за авто части беше изчерпано и имаше само да оставиш запитване. Зех 12030 RТА 000 като погледнах в amayama и в описанието беше даден k20z2 за това и го взех комплект. Формата е същата 1 към 1 може да има разлика в дебелината но нямаше как да го проверя. Както писа CARPERA може и майстора да го е "оакъл" :) Сега съм поръчал 12341 не е оригинално на BLUEPRINT англиийска фирма да видим. Трябва да е сух за прегледа другата година че там мамата си трака... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/5/2022 at 6:53 AM, CARPERA said:

Майстора е бил с ръце отзад и е оакал уплътнението,и винаги се сменя комплект.

С виктор рейнц съм 4 реглагжа сух капак.

Може и да го е оакал той последните 2 дни зглобяваше някакъв двигател на тир някъде закъсал и се пребираше вечерта може и да не му се е занимавало.. От комплекта ползвахме само капачките защото уплътненията на свещите не му харесаха бяха доста твърди а моите бяха меки и еластични и той реши че са по добре а и нищо им нямало. Ще видим като дойде другото уплътнение имам си майстор тука, който със сигурност  си разбира от работата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...