xcool 0 #1 Публикувано 27 Октомври, 2022 Здравейте колеги. Имам проблем с периодично покачване на маслото в двигателя. Мотора е 2.2 ICDTi дизел. Четох, че се случва това понякога когато не прави хубава регенерация на DPF. Дебнах го след предишната смяна на масло и около 2000 км нямаше проблем и после хоп.. 3-4 мм нагоре на щеката. На около 6-7 хилди от смяната беше вече над максимума и се наложи да източа около 250-300 мл. Сега на 10 хиляди пак е над максимума. Не ме чак толкова притеснявха тези 250 мл. нафта в маслото, ако не бях прочел, че тези двигатели похарчват масло. И да предположим че е похарчило да кажем 700-800 мл. за 6000 км плюс тези 250 мл. отгоре, вече съм с 1 литър нафта в маслото, което си е плашещо. От друга страна пък до 2000 км. когато засичах всеки ден не покачи и не спадна въобще. Ако някой има предложение как да се справя с проблема да сподели. П.П. Досега не съм имал проблем с лампата за регенерациите на ДПФ за 45000 км, само веднъж мигаше (преди около 20 000 км) но я качих на магистралата и за 10-15 км. изгасна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 27 Октомври, 2022 Според мен най-добре е да смениш маслото и да караш повече извънградско (като цяло е грешка дизел с DPF да се кара основно градско). Не е вярно, че i-ctdi харчи масло, освен ако няма проблем. За 3 смени на масло по 10000 км. не ми се налагало да доливам, а моята няма DPF. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #3 Отговорено 27 Октомври, 2022 Не знам дали са ти верни сметките, но всичко произтича от регенерациите на ДПФ! Трудно се хващат кога мотора си ги прави и от там неуспешните опити за регенерация водят до това покачване! Решението е или физическо и софтуерно премахване на ДПФ, или сваляне и почистване, като тук съществено е качеството на почистване. Има колеги доволни и такива на обратния полюс! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове