Jump to content
JapCar

Генерация на Акорд 7, 2.0

Recommended Posts

Не е за вярване, ама и в Англия се краде... Бях спрял сутринта за 1ч на една не много оживена улица, но имаше 2-3 коли още. Паля и гърми като състезателна...Помислих, че гърнето е паднало, ама не, шумът отпред. Слязох и до колата ножче Бош, малко по-голямо от на зегетата. Веднага разбрах какво е станало- катализатора. Прибрах се шумно в къщи (бях наблизо), чек енджина и още едно нещо светят... Надникнах отдолу отрязано е зад катализатора, преди гърнето, а отпред някъде под кормилната рейка, странно, че там се виждат две тръби една в друга. Четирите жици от ламбда сондата висят около 40 см под колата, влизат с гумено уплътнение в пода, в дясната част, някъде около колонката. На тях има пластмасови щипки, вероятно са били закрепени за пода някъде...

Тук заварена генерация не минава на годишен преглед, така, че ще ми трябва цяла генерация, защото до колкото видях освен катализатора има предна част, отиваща в холендера на изпускателния колектор и задна част, заедно с гърнето...

Въпросите ми са:

1. Дайте схема на генерацията, да я разгледам, да се уверя, че разглобяването става само при катализатора и освен него има още две части.

2. Става ли/същата ли е генерацията и ламбдата от 2.4? На комбитата винаги е различна предполагам...

3. Една ламбда сонда ли има или са две? Къде се намира и куплунга ѝ къде е на този висящ кабел?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен са 2 сонди, тази на кат-а е втората. Първата е на всмук. колектора и няма как да я вземат.

Вероятно е отрязан с меката връзка, но виж сам.

Комби и седан не би трябвало да са технически различни. Просто тръбата назад е по-дълга, заради +40 мм колесна база на комбито.

Кофти за случката, но навсякъде живеят апаши. :(

 http://4avto.com.ua/index.php?cat=1937

 

 

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апашите най-вероятно са румънци..., ама за потърпевшия няма значение...

По рисунката, която си дал има две гърнета, ще погледна пак. Това значи, че ми трябва тръбата от първото гърне до катализатора, катализатора, меката връзка и кривата тръба с фланеца към изпускателния колектор.

Ламбда сонда на всмукателен колектор никога не съм виждал... Какво ще мери там? Някои коли имат един пред и друг след катализатора, за това питах тази дали е с два. Мисля, че има един широколентов, но не знам къде се намира, но може да има и втори...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

Тук дават съвсем различна система, като въведа рег. си номер:

https://www.onlineautomotive.co.uk/car-parts/Honda/Accord/Exhausts/Exhaust-System

Вижда се, че сондите са две...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбира се, на изпускателния колектор е първата сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата сонда е на тръбата между сакса и меката връзка.

Screenshot_20221010_123446.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Ivan_Ch написа:

Първата сонда е на тръбата между сакса и меката връзка.

 

Да, разгледах по-подробно и при мен системата е като тази от линка на Krasi-mir...

Трябва ми цялата генерация от А до Я + двете сонди + долния капак на катализатора, вероятно и гумените окачвания... Били са добре организирани/оборудвани с електро инструменти, вероятно с крик, за да развият и винтовете на този капак.

Обадих се в полицията, казаха, че няма свидетели и камери наоколо и само Регистрират случая с референтен номер за застрахователя. Обадих се и на него за информация само, чакам да се обадят за подробности, какво ще правим. Трябва да прежценя колко ще струва всичко това, (вероятно ще искат оценка от сервиз), дали да кандидатствам за парите, защото имам самоучастие £250 и те плащат нагоре от това... Ако намеря от морга и е близо до 250, няма да занимавам застрахователя, защото така губя част от безаварийните години (не съм взимал пари от застраховател и така застраховката ми е ниска) и ще се повишат следващите застраховки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...