Leonardo1222 0 #1 Публикувано 21 Юли, 2022 Здравейте нов съм в групата имам един проблем още от миналото лято ме мъчи ще се радвам ако някой може да ми помогне. Та проблемът е следния когато тръгна на по дълъг път или я напъна малко повече от нормалното колата прехвърля антифриза в разширителния казан и си го връща чак когато изстине от тогава смених следните неща воден радиатор няколко капачки на радиатора и термостат колата си отваря и двата кръга надувахме всеки цилиндър по отделно за да проверим да не би да няма пробив в гарнитурата нямаше всичко беше наред и когато го прехвърля в казана маркучите са меки не надува правих и тест за изгорели газове в антифриза всичко е ок по нищо не си личи да духнала гарнитура единствено водната помпа е вече на 50 000 км не знам дали може да идва от там проблема някакви съвети благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 21 Юли, 2022 Здравей. Аз не разбрах какъв е точно проблема. Това, което описваш е нармалната работа на двигателя- загрява, връща определено количество антифриз в разш.съд, после когато изстине връща определено количество обратно в системата. Ако няма повишаване на температурата над нормалното, то какъв е проблема? Виж, ако ти прелива разш.съд и после липсва антифриз на системата, то тогава има проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leonardo1222 0 #3 Отговорено 21 Юли, 2022 Да точно това става не спира да прехвърля докато радиатора се изпразни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #4 Отговорено 21 Юли, 2022 Здравей колега и аз имам тези дни същия проблем.високо ниво на антифриза в разширителните съд.карам я вече 120 000 км,5 години.За това време 1 пъти е дигала температура,без да влиза в червеното.защо става това с антифриза и разширителя.аз как си го обяснявам .по принцип системата така работи ,но защо дига нивото и не връща в системата е друг въпрос .според мен системата не прави вакум за да върне антифриза обратно при изтиване .от това става въздушна възглавница и при работа загрява и още повече изкарва антифриза.моята тези дни променя температурата,мърда стрелката както никога до сега за 120 хил км.мисля да сложа една добавка за течове на холтц.макар че уж теч нямам.да отбележа че и моята водна помпа не е сменявана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leonardo1222 0 #5 Отговорено 21 Юли, 2022 Когато напълни разширителя до горе радиатора остава почти без антифриз и докато карам добре но спра ли на едно място съответно почва да върти по бавно водната помпа и понеже няма много антифриз горещия въздух лъже датчика за температурата и щом тръгна веднага спадат градусите така си го обяснявам аз ма не знам вече какво да правя има ли вероятност да е изкривила блока ма по принцип не съм я прегрявал и дори да е крив не трябва ли да си покаже като се надуят цилиндрите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #6 Отговорено 21 Юли, 2022 И при мен е точно така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #7 Отговорено 22 Юли, 2022 А датчиците и термостстите проверхите ли си. На мен един скапан датчик ми такова таковата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #8 Отговорено 22 Юли, 2022 (Редактирано) 11 hours ago, Leonardo1222 said: Да точно това става не спира да прехвърля докато радиатора се изпразни На колко бара е капачката,при изправна система,хода на антифриза в разширителния съд е от мин до мах. Тово преливане и изпразване на радиатора не е нормално. Редактирано 22 Юли, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #9 Отговорено 22 Юли, 2022 И съвсем случайно се сетих за още един случай на колега от форума, който се беше оплакал от кофти антифриз, който се пенел едва ли не като течен сапун. Та към колегите, защо не пробвате да покарате ден два само на дестилирана вода в системата, хем ще я прочистите, хем ще видите дали е от самия антифриз, капачка или датчик и т. н.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leonardo1222 0 #10 Отговорено 22 Юли, 2022 Пробвах на 1.1 и на 0.9 пак го прави антифриза ми е добър бистър сменях го с радиатора само добавка за прочистване не съм слагал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #11 Отговорено 22 Юли, 2022 Снощи нарочно като се прибрах проверих нивото,над макс,защото докато се прибрах 22 км доста светофари леко мръдна температурата и се върна.беше жега.тази сутрин пак проверих беше пак над макса,не го беше върнала в радиатора.отворих радиатора и го прелях ръчно пак в радиатора.днес след връщане от работа пак погледнах и не беше мръднало от средата на казанчето.не беше преляло антифриз .защо един го прави ,а друг път не незнам.замислям се за капачката .може да отваря на по ниско налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #12 Отговорено 23 Юли, 2022 (Редактирано) 13 hours ago, Leonardo1222 said: Пробвах на 1.1 и на 0.9 пак го прави антифриза ми е добър бистър сменях го с радиатора само добавка за прочистване не съм слагал Какъв антифриз сложи,готов или концентрат марка. Термостата на колко отваря. Ако системата е на 1.1 бара толкова трябва да е капачката. На нея има два клапъна . Наскоро имаше случай колега взима нов радиатор но по- дълго гърлото ако пазиш стария премери,и същия проблем е имал,просто не работи капачката. Редактирано 23 Юли, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове