afe 7 #1 Публикувано 16 Юли, 2022 Накратко... Колата е 2.4бенз ръчка префейс. Откакто е купена има шум(приличащ на лагер) който изчезва изцяло при натискане на съединителя (това предполага проблем с лагер на кутията). Днес в бая голямата жега 37+ започна да включва бая тегаво от 5та (6 -> 5). След спиране се оказа, че 1ва влиза един път на 5 опита, задна хърка и като влезе разтриса цялата кола и еднократно продължи да се движи назад с натиснат съединител(след което се 'оправи'). В момента 5та не може да се включи по никакъв начин ... положението е: 6 - ок 1 - трудно понякога с разтрисане 2 - ок 3 - влиза с повече сила 4 - ок 5 - все едно лоста не може да стигне докрай, за да се пусне R - влиза с шум/хъркане и тресене Усещането е все едно съединителя е натиснат на 1/3 от макс. положение. - Съединител - 10годишен ( без никакво приплъзване и боксуване или др. симптоми дори и сега) - помпи - не са сменяни - течности - ОК - масло скорости сменяно винаги с оригинално Хонда Ако някой има каквато и да е идея или преположение моля да сподели, защото съм бая далечко от майстор Мерси предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2805 #2 Отговорено 16 Юли, 2022 Така, както си го описал, прилича на недостатъчно отделящ съединител. 1. Лагер първичен вал, може да е за смяна, щом изчезва шума при натиснат съединител, но проблемите с превключване на скоростите не може да са от него. 2. Провери горна/долна помпа. 3. Въздух в системата - обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #3 Отговорено 16 Юли, 2022 (Редактирано) 18 minutes ago, afe said: Съединител - 10годишен ( без никакво приплъзване и боксуване или др. симптоми дори и сега) - помпи - не са сменяни - течности - ОК - масло скорости сменяно винаги с оригинално Хонда Течноста в тези помпи на съединителя е Дот4 спирачна течност и се сменя на 3 години. Пишиш ок по какви показатели съдиш,снимай отворено малкото казанче да видим. Редактирано 16 Юли, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #4 Отговорено 16 Юли, 2022 Окей е нивото на течност в казанчето. На около 2 години е като време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #5 Отговорено 16 Юли, 2022 Ако помпите са ок,огледайте за пукнатини при точковите заварки на ''кошничката '' на която е захванат педала на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #6 Отговорено 16 Юли, 2022 Точно това съм се заврял да гледам и намерих на стелката много малък нит (10мм), но предполагам не е от съединителя...там нит не ми се струва логично да присъства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #7 Отговорено 16 Юли, 2022 преди 50 минути, aleksandur написа: Ако помпите са ок,огледайте за пукнатини при точковите заварки на ''кошничката '' на която е захванат педала на съединителя. Право в 10-ката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #8 Отговорено 16 Юли, 2022 Това което намерих при стелката прилича на оста с жълтата пластмаса на снимката на Алекс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #9 Отговорено 18 Юли, 2022 Някой да има идея откъде може да се закупи целия модул ? В Бултрако казват - спрян от производство не е наличен никъде не може да се поръча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове