Jump to content
bogomildimov

Настройки газов инжекцион BRC Sequent

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

Моля за малко информация тъй като от сервизите за АГУ ми дават противоречива информация.

 

Колата е Honda Accord 2.0 2003г. , двигател K20A6 на около 250000км. По газовата са сменяни:

-Изпарител преди около 10000 км

-Всички филтри преди около 8000км

- сменени 2 бр дюзи преди 12000км

-Бутилка 2021г.

 

"Проблемите", които имам саследнте:

1. Колата "забиваше муцуната" на първа с малко газ или без газ.

По- съвет на единия газаджия намалихме налягането на газта от 1.5 на 1.2

Колата спря да прави това забиване, но започна да превключва на бензин при достигане на 6500 оборота в движение. По съвет на майстора намалихме мин. налягане за преминаване на газ като стойност е 0.350, ефект нулев (тогава си взех и кабел за газовата :)

2. При 1.5 налягане при приминаване на газ се получаваше едно придърпване даже съм имал 2-3 случая в които направо си изгасна. При налягане 1.2 го няма това предърване.

3. Колата след намалянето на налягането вдигна малко разхода от 11 л/100 на около 12/100 градско.

 

Въпросите са няколко:

- Какви трябва да е налягане за тази кола?

- Каква трябва да е разликата между бензиновите и газовите времена?

 

Предварително благодаря за отговорите (отзовалите се да помогнат)!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как пипате налягане без да се гледат времената, по ОБД чете ли газовото? Кви са тия гадаения, бензиновото време и бензиновото време на газ трябва да е еднакво или близко при идентични ситуации, докато бензиновото си върви по карта, газовото трябва да се получи по формула, включваща коефицент, както и да се премине през различни ситуации, за да може чрез едно почти статично диференциално налягане от примерно 1.5 и коефицент, който преминава през промени, да се догонва именно бензиновото време, което се следва от газовото еку. Сменяй майсторите, смело, тия хора как им се доверявате не знам…

Редактирано от sashua
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ги сменил :) т.е. оставил съм ги затова питам тук! 

 

Газовата не чете през OBD! Проблема, е че няма много които да разбират в Стара Загора. А тези (може би) които разбират нямат софтуер за BRC. 

 

Та въпроса остава към колеги с BRC ... колко им е налягането и от там ще настройвам времената (така мисля да направя)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прочети пак какво ти написах за коефицента, от него, налягането и картата, която се изгради на газ, зависят времената. Дори при еднакво диф. налягане на друга кола със същия мотор, ако коефицента се различава, то времената ще бъдат различни, да не говорим, че една с една няма две коли, че всяка си изгражда карта, че всичко е индивидуално и тн и тн. Не си играй с нещо, което не разбираш и по-добре се разходи до някой друг град. Или последен вариант, харесай си някоя стойност за налягане, и пускай авто настройка, от там ще ти се бутне коефицента и нагласи по налягането, и със сигурност ще е по-добре от това, което ще измайсториш.

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, но какво означава "харесай си"? Ако ти си харесваш, какво би си харесал като налягане между 1.2 и 1.5?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеше да пипате налягането без да пипате по настройките. С изключение на последния софтуер на БРЦ, всички останали са свободни за теглене и не искат регистрация, сиреч всеки може да ги ползва. По-вероятно е кабела за комуникация да е проблемен. Повечето модели на БРЦ прощават некадърността на монтажниците, или тия дето я поддържат. Уредба като уредба, нищо сложно няма в монтажа и настройките. 

ПП: 1200 мбар са китовете със сини инжектори, всички останали кит-ове със жълти, оранжеви инжектори са с изпарител на 1500 мбар. Иначе може да работите с всякакви налягания в диапазон 900-2300 мбар, стига и софтуерно да го оптимизирате. Само с налягането не става.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това са времената след повишаване на налягането и адаптация:

 

 

 

IMG_20220709_192237.jpg

IMG_20220709_192258.jpg

Редактирано от bogomildimov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко информация:

След намаляне на налягането на delta P = 1250 mbar и адаптация. Разхода на газ падна с около литър т.е. изминати около 500 км (60% магистрала със скорост 130- 160км/ч и 40% извънградско скорост 30-90 км/ч) и две дозареждания - среден разход 10.5 л/100км това всичко с включен климатик. Няма го досадното придърпване и замисляне при подаване на газ.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...