alexandrinjo 0 #1 Публикувано 20 Юни, 2022 Здравейте, Този месец ми изтича 6-тата година от закупуването на нов Акорд 8 ген/2.0 бензин/156к.с./ръчни скорости, за който първите 5 гаранционни години имах безплатно годишно обслужване в Бултрако "според предписанията на Хонда". Съответно оттам ми изпратиха оферта и за предстоящото обслужване, която не ми хареса особено До момента съм изминал 88,000км и според Бултрако на 120,000 или 6 години (което настъпи първо), трябва задължително да се направи: 1. Регулиране на клапани + гарнитура. 2. Смяна свещи. 3. Смяна масло скорости. 4. Смяна спирачна течност. 5. Смяна горивен филтър. 6. Стандартното годишно смяна с оригинално масло Хонда (като според книжката всички 5 години са ми слагали 5w40), маслен, въздушен и поленов филтър. Та въпросите са ми 2: - за точки от 1 до 5 - мога ли тези дейности да ги отложа примерно за догодина, когато горе-долу бих достигнал 100,000км? Ако не - кое ще препоръчате да направя сега? - за точка 6 - прочетох инструкциите в главната тема, както и някой коментари защо сервизите нямат интерес да слагат правилното масло - много полезна информация! Ако съм разбрал таблицата моето масло трябва да е 0W20 или 5W20 - кое бихте препоръчали за моя случай? И съответно как и къде бих могъл да закупя такова масло и дали някой може да препоръча сервиз в София, на който може да се доверя за тази и за бъдещи процедури...явно с Бултрако приключваме Предварително благодаря и се извинявам ако вече са покрити тези въпроси в по-стари теми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #2 Отговорено 21 Юни, 2022 Можеш да отложиш само 1 и 2. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #3 Отговорено 21 Юни, 2022 (Редактирано) Със сигурност е за смяна спирачна тачнасти и тази на съединителя,снимай двете с отворени капачки,да видим положението вътре. Голямото е за спирачките малкота за съединителя,DOT4и в двете спирачна течност,сменя се на.3 год Ето как трябва да са ако е сменена течноста вътре е бистра като олио. В общите поръчки за масла от ато24 тук в форума можеш да вземеш хубаво и оригинално масло . https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Редактирано 21 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alexandrinjo 0 #4 Отговорено 21 Юни, 2022 Преди 1 час, CARPERA написа: Със сигурност е за смяна спирачна тачнасти и тази на съединителя,снимай двете с отворени капачки,да видим положението вътре. Голямото е за спирачките малкота за съединителя,DOT4и в двете спирачна течност,сменя се на.3 год Ето как трябва да са ако е сменена течноста вътре е бистра като олио. В общите поръчки за масла от ато24 тук в форума можеш да вземеш хубаво и оригинално масло . https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Ето снимки, в малкото като че ли е леко по-тъмна. Бултрако са написали на третата година, че са сменили спирачна течност. Ако закупя масла през форума - пак на темата със сервиз - кой евентуално работи с продукти на клиента? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 21 Юни, 2022 (Редактирано) В малкото е много зле за съединителя ,за смяна ,както и в голямото,ако там е така кафяво в спирачните апаратите ще е черно. Не варвам да е сменяна с източване през всеки спирачен апарат. Масло двигател могат да ти сменят в всеки сервиз с твое масло. Редактирано 21 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Topper 1 #6 Отговорено 28 Юни, 2022 Колега, чудно ми е, колко си плащал месечно за лизинга, та сега се скъпиш за това обслужване? Тази кола с правилните грижи ще те изкара преспокойно 10-15г без драми. Няма автомобил, който само да караш и да е ок. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton_a82 2 #7 Отговорено 2 Юли, 2022 Здравей!Колата ти е почти нова спрямо пробега който си написал.Където и да ги смениш,ако ползваш качествени консумативи цената ще е висока,затова те съветвам да смениш всичко в Бултрако,защото на тези километри тази кола има висока продажна цена и тази цена ще се запази такава ако имаш сервизна история в Бултрако.След една смяна в някой друг сервиз ще спестиш малко пари,но ще загубиш много при евентуална продажба на колата която вече няма да има история,няма как да докажеш километри и т.н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #8 Отговорено 2 Юли, 2022 Съгласен съм, че може да отложиш 1 и 2. Не съм съгласен, че трябва задължително да продължиш в Бултрако. Всеки нормален сервиз ще ти попълни сервизната книжка и ще ти издаде документ с извършените дейности и пробег. Пробегът се фиксира също на техническите прегледи, от които аз лично си пазя талоните, в застраховките и т.н. В БТ са ОК, но те гледат малко като касичка и не е като да не претупват нещата. Не се доверявам много и на диагностичните им умения. Ако си перфекционист това е леко дразнещо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #9 Отговорено 2 Юли, 2022 (Редактирано) 7 hours ago, Anton_a82 said: Здравей!Колата ти е почти нова спрямо пробега който си написал.Където и да ги смениш,ако ползваш качествени консумативи цената ще е висока,затова те съветвам да смениш всичко в Бултрако,защото на тези километри тази кола има висока продажна цена и тази цена ще се запази такава ако имаш сервизна история в Бултрако.След една смяна в някой друг сервиз ще спестиш малко пари,но ще загубиш много при евентуална продажба на колата която вече няма да има история,няма как да докажеш километри и т.н. До сега както виждаме е поддържана в Бултрако,тоест пълна икономия от вложени средства в това време. Редактирано 2 Юли, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #10 Отговорено 3 Юли, 2022 Да си броим парите един на друг е лоша идея. Колегата е прав за това, че Бултрако си е история която има своята стойност и в един момент може да се осребри. Също така съм съгласен, че не всичко е възможно да се впише в историята на една кола, пример давам с едни свещи закупени от Бултрако но съм си ги сменил сам същото е и със спирачната течност и други дреболии като масла, филтри.... просто няма как но важното е основните неща ако има финансова възможност и време колегата да мине от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #11 Отговорено 4 Юли, 2022 Моята кола я купих със сервизна история от Бултрако. Пишеше, че въздушния филтър беше сменен преди 10к км. Еми хора тоя филтър не беше сменям поме 40к. Мога да пратя и снимки. Представям си как са сменяли масло, какво такова са слагали и т.н. Аз лично си пиша всичко което съм сменил и то си е лично за мен. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #12 Отговорено 4 Юли, 2022 преди 13 минути, cool24 написа: Аз лично си пиша всичко което съм сменил и то си е лично за мен. Това е по-добрата сервизна история.Аз също имам лична такава. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове