Jump to content
Sign in to follow this  
Davos

Паркинг

Recommended Posts

Здравейте, от скоро съм шофьор и съм си купил Honda Civic 1.8 бензин 2008 година. Още разучавам колата и мога да кажа че наистина е уникална кола. Но не мога да разбера нещо. На колата на която се учех на скоростите имаше Parking за когато ще паркирам колата а на моята няма такава има само неутрална и като я остава така тръгва ако не вдигна ръчната спирачка. Исках само да добавя че моята кола е автоматик. И исках само да попитам винаги ли така трябва да се спира със ръчна спирачка или всъщност има Parking? Благодаря ви много предварително и извинявам ако е глупав въпрос просто всичко ми е ново и исках да питам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само исках да добавя че така изглежда и не виждам никъде P. image.thumb.png.7a1bc07b1de1b2b343f53d3a2a84b7e7.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази скоростна кутия е всъщност роботизирана ръчна скоростна кутия. Би трябвало да можеш да я оставиш на първа предавка и като изгасиш двигателя колата няма да тръгне по инерция при отпусната ръчна спирачка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз това си и мислех и го пробвахме така но тръгна. Беше ми казано че само като се сложи в неутрална и се дигне ръчната но не бях сигурен. Иначе си е автоматик.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е добра идея да се оставя на скорост, тъй като може да заседне на скорост, това е робот.

Оставя се на неутрална с добре вдигната ръчна, особено ако е карана повечко и спирачките са загряли, иначе като изстинат отпускат.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Може да заседне на скорост? Това е ръчна скоростна кутия, която е роботизирана, не е чудо на чудесата. Има актуатор, който контролира превключванията, също така и актуатор, който определя, колко да е натиснат съединителя спрямо износването и тн, при проблем с тези актуатори, тогава може и да не тръгне, но такъв термин като да заседне- няма. И при всички положения “заседне” ли, ще заседне и на неутрална, както и на първа. А за запалване няма как и да говорим защото компютъра няма да го позволи, ако не работи който и да е от актуаторите, преди запалване едното условие е да бъде на неутрална и се прави проверка на актуаторите. 
 

И да, оставя се на А(първа) и си се ползва ръчната, точно както при ръчните кутии.

Edited by sashua
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, това е роботизирана ръчнаскоростна кутия. В никакъв случай като спираш не я оставяш на N. Все едно ако си с ръчна скоростна кутия да я оставяш на неутрална. Много ясно, че ше тръгне. Задължително я оставяш на А или R. Няма никакво значение, важното е да е на скорост, като за предпочитане е ако спирате под наклон, първо да дръпнете ръчната и тогава да включите на скорост, за да не е под напрежение кутията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...