jorkata dinev 5 #1 Публикувано 1 Май, 2022 Здравейте, колеги! Обмислям закупуване на Хонда IV генерация, 2.0 бензин. Харесал съм такава 2013 г., 2.0, 155 к.с. автомат. Днес цял ден се ровя из форумите и колкото повече чета, толкова се обърквам. Мислех, че автоматиците, четвърта генерация са с CVT (вариаторна кутия), но пък от изчетеното днес, излиза че CRV - тата до 2015 са с обикновенния 5-степенен автомат. Въпросът ми е: как мога да разгранича, коя четворка с каква скоростна кутия е? Бях чел, че по обозначението на скоросния лост мога да разбера - R N D 2 1- обикновен автомат; R N D S - CVT кутия, но днес един колега ме опроверга :( Виждам, че има и скоростни кутии с обозначения R N D S L - те какви са? Някой беше писал, че на самата кутия си пише, но къде да го видя на кутията? Въпросните коли, които съм харесал са: https://www.cars.bg/offer/60d577c4b86a607b1c64ee62 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21651265896382511&slink=o6zeqa Моля, колеги които имат автомобил с този мотор и кутия да споделят впечатленията си, какви са плюсовете и какви са минусите. Един майстор ме наплаши за CVT кутията :( Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #2 Отговорено 3 Май, 2022 Здравей, Лесно е ,преди фейслифт всички са пет степенен автомат на Хонда ,който използват от дълги години. След това ако вземаш фейс от САЩ или Канада ще е CVT, ако е Европейска CVT мисля е от 2017.Аз съм фейслифт 2015 ,2.0 и съм с автомат. Относно CVT да си кажат колегите с такива.Реално аз само тест драйв съм правил и ми бе странно, понеже не усещаш предавки, но вероятно се свиква и я дават една идея по-икономична. Бях питал в сервиз на Хонда и споменаха,че ако се поддържа правилно е надежден и колкото автомата. Но и мен ме достраша. И двата линка са автомат. Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #3 Отговорено 4 Май, 2022 Трябва и по символите на скоростния лост да се познават и според мен ако има 1 и 2, трябва да е стандартния автомат, ако е с S и L, трябва да е CVT. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове