Jump to content
Ivan B

Проблем със спирачките

Recommended Posts

Колеги, от известно време, колата ми спира на леки тласъци и това се усеща само при много ниска скорост, да речем 10-20км/ч.  Воланът не ми играе, не съм прегрявал дисковете. Не съм имал подобен случай, от както карам кола. Някой има ли представа, какъв е проблемът?

 

Редактирано от Ivan B
грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Профилактика на спирачнине апарати,смяна на греста на водачите,ако има износен такав сменяш.

Течноста ако не и сменяна последните 3 години,сменяш и промиваш системата ,спирачната течност и ДОТ4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох в сервиз и майсторът ми се кълнеше, че проблемите не са това. Реших да изчакам няколко дни. Днес се срещнах с приятел, който се оказа, че е имал същия проблем ( джип Нисан Екстрейл) . Криви дискове се оказали. Сменил ги и всичко се оправило. Тези дни ще ходя до фирма която ги престъргва, както са на главината. Никога кола не ми е кривила дискове, просто ей така. Не мога да повярвам още, но като ида до фирмата, ще си покаже. Дискове и накладки TRW на 40000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivan B

Дискове се кривят от задържащи водачи.

Първо обслужи апарата писъл съм горе как,с пристъргване времено си ришаваш проблема.

Не ходи при този мързелив майстор повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те послушам, колега, ще смажа водачите и после ще престъргвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се получи и при смазани водачи, ако втулките в супорта са разабити. Тогава се получава заклинване на водач. Отива се на ремонт супорти. Да се има предвид.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
38 minutes ago, Ivan B said:

Ще те послушам, колега, ще смажа водачите и после ще престъргвам.

Цялото обслужване там е преглед на маншоните,смяна на скъсан и стар  аз сменям с нови.

Преглед на водачите как влизат в втулките в супорта,ако имат нужда смяна водач,втулките по-трудно  се сминят.

Почистване  на пластините с мека телена четка,винаги има нужда от носъбралото се феродо,ако са изгнили смяна.

Ремонтните комплекти не са скъпи.

728776095_Screenshot_20220429-213900_SamsungInternet.thumb.jpg.5aecc55be3c0fc5fdbfa70734637455c.jpg

Това трябва да се прави поне на две смени на накладки,да се прагледа апарата основно.

Но нали е по-добре да набуташ накладките и вземеш парите,както го правят майсторите,поне да почистят с четка малко,но мързела е голям.

След едно такова обслужване спирачките започват да работят в пъти по-добре.

Да не забравим смяната на спирачна течност.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...