Jump to content
hondю

D15b2 Swap Mpfi - да се похваля и аз

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Най - после и аз да се похваля със суап на моното с пълна инжекция на Д15Б2.

Искам да изкажа моите най-големи благодарности на 1net и johnyboy за свършената работа. Също и на Омбре в чийто сервиз беше извършено всичко.

 

Тези момчета са абсолютно наясно какво правят и го правят перфектно. Освен това са и големи пичове.

Препоръчвам ги на всички колеги.

 

Забележете на снимките, че нещата изглеждат почти фабрично, не стърчат кабели и други глупости.

Колата не можахме да я измерим, но резултата е много добър. Мощността се увеличи чувствително и по мои субективни сравнения дърпа повече от Д16А6, мога да го кажа защото имах такава доста време.

 

Има още някои неща които трябва да се пипнат, но всяко нещо с времето си.

 

Следваща стъпка - VTEC - глава, но първо да я намеря ;)

 

Джони ще ти върна филтъра на нац. среща. Ако не ти трябва ми измисли цена и да ти пратя парите.

 

Ето и снимките:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за спринцофката ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на теб и на вещите колеги ;) Колицата изглежда много кадърно направена от това което се вижда от снимките :bg: Джантите ти също са супер :bg: Да си я караш с кеф и безгрижо.Иии.....Умната :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ;) да й се кефиш много. За джантите няма смисъл да повтарям колегите :bg: Сега преди в-тек-а може едни изпускателни колектори да й лепнеш :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе Жорка.... испревари ме ;) Да си я караш с кеф и МНОГОООО безаварийни километри :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, супер изглежда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито - сега повече да те радва. А аз да пусна едно поздравче на АМD че ме опъти онзи ден, а и да му напомня че не виждам името му сред записалите се за националната ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Извинете но какво точно означава това "суап" ...............

Размяна,преместване и т.н. ;) .........чуждица ма кво да се прави без тях в тунинга НЕ може :(:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете но какво точно означава това "суап" сигурно има тема за това но не съм търсел,и аз съм решил да правя хонда но съм начинаещ,та така на барзо само малко инфо и горе долу колко струва и каде се прави :(

В случая смяна на всмукателния колектор най-общо казано . Ако си смениш двигателя пак може да го наречеш суап на двигателя . Всъщност думата е SWAP .... и не означава нищо по-различно от речниковото си значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе Жорка.... испревари ме :) Да си я караш с кеф и МНОГОООО безаварийни километри :)

Мерси Митак. Заел съм се с твоя проблем сериозно и мисля че ще намеря едно неокомплектовано делко, ама както каза 1net товажното оста да е дам другото се слага. Та май ще намеря едно само с корпус и ос и ще трябва да го окомплектоваме. Ако Емо и Джони ударят едно рамо може и да стане - доста бубини и други чаркалаци за делкото имаше при Омбре. Дистрибуторна капачка и аз си купих нова - 35 лв. Търси окабеляването и буксите за инжекторите и буксите за делкото, че без тях е голям х.й.Резултата си заслужава определено.П.П. Не виждам русенци за националната :(. Пуснахме тема да се водим до там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз едно не разбирам... всеки следващ инжекцион става все по-красив и по-красив..... ще взема накрая да си преправя и мойта че тя беше първата и е най-грозна.... кабеляци, изолирбанд.... гнус.

 

Е хайде да ти е честита и да си бръмчите с кеф :bg:

кеф ми е като колата излезе и само истински разбирач да може да познае че нещо е пипано :P

a johnyboy просто е ИЗРОД като стане дума за изпипване... няма такъв перфекционист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... johnyboy просто е ИЗРОД като стане дума за изпипване... няма такъв перфекционист.

Вярно е . Сещаш ли се колко си игра Джони с онези пинове и гумичките им и с уплътнението на дистр.капачка. Обаче като мих двигателя с пароструйката там наистина не влезе и капка вода, напрово колата веднага запали като чакмак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак колега колко пари ти излезна общо тази "екстра" :bg: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взехме му 300лв труд + 20 потготовка на ЕЦУ-то30лв за резистори, щото нямаше.Аз другото, ако иска той да си каже, аз така и така не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взехме му 300лв труд + 20 потготовка на ЕЦУ-то30лв за резистори, щото нямаше.Аз другото, ако иска той да си каже, аз така и така не знам

:bg: Честито баце! А на теб 1 net евала :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взехме му 300лв труд + 20 потготовка на ЕЦУ-то30лв за резистори, щото нямаше.Аз другото, ако иска той да си каже, аз така и така не знам

Мерси колега за информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondÑŽ

Значи на много от вас които ми писаха на лични съм отговорил, но за другите ще го напиша пак.

 

Цената на частите втора ръка е тази на която се договорят продавача и купувача.

Мога да ви дам ориентир - за всеки един от компонентите / ЕЦУ, делко , инжекцион / разумната цена е в порядъка на 100-150 лв. Прибавете нова гарнитура за всмукателния колектор - 15лв. , евентуално дистрибуторна капачка нова - 35 лв. Инсталацията и буксите на инжекторите и буксите на делкото - това може и да е без пари стига да намерите някъде свалена и захвърлена инсталация или пък да ви го дадат като бонус за покупката на другите части. Между другото много е важно да ги намерите, защото в противен случай на 1net или който там ще го прави ще му се разтрепери ръката от запояване на кабели. ;)

 

Сметката е по-скоро относителна отколкото абсолютна.

 

 

Лично на мен ми излезнаха около 300 лв. частите. + 350 лв. за труд, чип и резистори = 650 лв.

 

Това е добра цена за резултата, който се получава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на много от вас които ми писаха на лични съм отговорил, но за другите ще го напиша пак.

 

Цената на частите втора ръка е тази на която се договорят продавача и купувача.

Мога да ви дам ориентир - за всеки един от компонентите / ЕЦУ, делко , инжекцион / разумната цена е в порядъка на 100-150 лв. Прибавете нова гарнитура за всмукателния колектор - 15лв. , евентуално дистрибуторна капачка нова - 35 лв. Инсталацията и буксите на инжекторите и буксите на делкото - това може и да е без пари стига да намерите някъде свалена и захвърлена инсталация или пък да ви го дадат като бонус за покупката на другите части. Между другото много е важно да ги намерите, защото в противен случай на 1net или който там ще го прави ще му се разтрепери ръката от запояване на кабели. ;)

 

Сметката е по-скоро относителна отколкото абсолютна.

 

 

Лично на мен ми излезнаха около 300 лв. частите. + 350 лв. за труд, чип и резистори = 650 лв.

 

Това е добра цена за резултата, който се получава.

А можеш ли с точност да кажеш какъв е резултата (коне , въртящ момент и тн.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Значи на много от вас които ми писаха на лични съм отговорил, но за другите ще го напиша пак.

 

Цената на частите втора ръка е тази на която се договорят продавача и купувача.

Мога да ви дам ориентир - за всеки един от компонентите / ЕЦУ, делко , инжекцион / разумната цена е в порядъка на 100-150 лв. Прибавете нова гарнитура за всмукателния колектор - 15лв. , евентуално дистрибуторна капачка нова - 35 лв. Инсталацията и буксите на инжекторите и буксите на делкото - това може и да е без пари стига да намерите някъде свалена и захвърлена инсталация или пък да ви го дадат като бонус за покупката на другите части. Между другото много е важно да ги намерите, защото в противен случай на 1net или който там ще го прави ще му се разтрепери ръката от запояване на кабели. ;)

 

Сметката е по-скоро относителна отколкото абсолютна.

 

 

Лично на мен ми излезнаха около 300 лв. частите. + 350 лв. за труд, чип и резистори = 650 лв.

 

Това е добра цена за резултата, който се получава.

А можеш ли с точност да кажеш какъв е резултата (коне , въртящ момент и тн.).

 

Резултата в най-добрия случай са около 30 коня ;) чисто теоритично само с пълна инжекция и оригинален компютър би трябвало да са около 110 коня , колкото е и на д16а6 ( подобен , но не е и един и същ двигател като д15-ката ) и сложете още 10 коня от това , че главата е излъскана и почистена ( ако е направено разбира се това ) и клапаните също са почистени и т.н. , и един добър чип , ето ти 10 кончете ;) а и спортен филтър видях , че има ;)

Въпроса е друг , че всяко следващо нещо , което направи колегата ( с изключение смяна на глава ) ще покачи конете и няма да има какво да им пречи ( ако сложиш изпускателна система на моно инжекция на дали ефекта ще е същия ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4естито за новите кон4ета ;) интересува ме какъв ти бе6е разхода преди и сега след като трябва да ги храни6 и тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondÑŽ

Не можах да измеря колата, но при първа възможност ще го направя и ще напиша резултатите, но пак казвам резултатите се усещат много ясно. Щом успява да се опъва на VTI-ката / до определени граници разбира се/ значи е ок. Съжелявам че трябваше да си тръгна от нац.среща на 9-ти и не можах да остана за гонките на 10-ти. Там мислех да се пробвам с някои Д16-ки, но друг път.Относно разхода при нормално каране 100-120 км/ч го измерих на 6 л. бензин. градско - 9-9,5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

Честито колега и от мен ;) ....а относно изработката и визията - ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да измеря колата, но при първа възможност ще го направя и ще напиша резултатите, но пак казвам резултатите се усещат много ясно. Щом успява да се опъва на VTI-ката / до определени граници разбира се/ значи е ок. Съжелявам че трябваше да си тръгна от нац.среща на 9-ти и не можах да остана за гонките на 10-ти. Там мислех да се пробвам с някои Д16-ки, но друг път.Относно разхода при нормално каране 100-120 км/ч го измерих на 6 л. бензин. градско - 9-9,5

Еми колега по думитети звучи добре :) но като я измериш пусна резултата да видим за кво става на въпрос :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Честито колега да си я караш сьс здраве и много безаварийни километри а за 1net просто нямам думи знае всичко от до по хондите занапред може и аз да го помоля да ми се поправи туй-онуй по колето, че ми липсват гонките омрьзна ми да сьм наблюдател мога да кажа само евала Емка )))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...