Jump to content
Djaksel

Коледа по никое време

Recommended Posts

Здравейте колеги, миналия ден ми се случи нещо много странно, след известно шофиране в града трябваше да спра за 30-40 мин до един магазин, след това влизам в колата паля и трябваше да си проверя нещо на телефона за не повече от 3-4мин и както си работеше колата стана нещо и угасна...викам си брех какво стана, натискам бутона върти и не иска да запали, втори опит запали и угасна, реших да правя трети опит ураа запали, но таблото като коледна елха, ще кача видео да видите. Оттам викам си отивам в бултрако дано не загасне по пътя. По пътя карам и разглеждам клипове в ютуб, намерих нещо, но си мисля преди да стигна пред бултрако няма да пипам нищо. Стигам там беше събота, естествено има само един механик и три коли в сервиза, другите били болни, приемчиците почиват...Нищо неможаха да направят беше и 15:00ч а те работят до 17:00ч. Реших че ще тествам метода от клипчето, което също ще кача тук. Воаля след втори опит се получи угаснаха всички лампи. Сега имам записан час за 10.03 в бултрако да видим дали ще е записала нещо. На някой случвало ли се е подобно нещо, или ако сте чели някъде другаде за подобен проблем. Аз попрочетох почти навсякъде обвиняват акумулатора..премерих моя след едночасов престой даде 12.55V при палене падна до 10.8V което мисля, че е добре. 

 

Ето го клипчето по което нулирах лампите: 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това 10.8V  е тотален разряд на акумулатора,първо провери някъде него,преди да изсипваш маса пари в Бултрако.

Всеки по читав магазин за акумулатори ще го нахрави това .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснявам се другаде да не прецакат нещо електрониката на колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То първо питаш после тесгваш едва ли ще прецакат нещо,според мен си за акумуллатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В момента, когато върти стартерът, е напълно нормално напрежението да падне до 10.8V. Може да иска един добър заряд, но толкова. Акумулаторът си е О.К.

Ако в момент на стартер падне под 10V, тогава или е за заряд, или е стар и сдал багажа.

 

Според мен е намокрил някой датчик или нещо, и се е бъгнала електрониката.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, може би утре като отида в Бултрако ако има записана някаква грешка ще стане ясно. Не ми се вярва да иска заряд акумулатора понеже колата се кара доста...смисъл най-краткото разтояние е 20км...може би самия акумулатор нещо прави проблем..сигурно се предава..Попринцип премерих и зареждането, зарежда си 14.80V, ако и на диагностиката не покаже нищо, ще го карам така до следваща поява на симптоми и направо нов! Иначе си върти пали без проблеми не се затруднява, като цяло няма симптоми на проблемен акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Djaksel Тъкмо щях да ти пиша, че ми напомня на проблема на сестра ми. Поръчахме филтър ние, ако стане само с него ще пиша. 

 

Може би и при нея проблема е такъв. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имам запазен час в Бултрако Пловдив за същата процедура. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами оставих я в 10 и в 12 я взех със сменена помпа. Всичко излезна 382лв. 

Да видим сега дали ще спрат простотиите :) 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен откакто я смениха няма проблем, поне за сега...Но като се стопли времето, от време навреме ми присветва грешка в ACC - то и грешка къси-дълги светлини, после остава само грешка в къси-дълги, трябва да си запазя час да видя защо се получава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и горивните инжектори да са заминали.В американски форуми казват, че издържали около 70к мили.

Грешката е Р0172 богата горивна смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ми излизаше като грешка в АСС и в къси и дълги се оказа че единия модул искаше ъпдейт. Отдавна го направих и нямам проблеми вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...