tsilev 7 #1 Публикувано 27 Февруари, 2022 Здравейте, смених халогенните крушки с нови и не ми харесва как са насочени, та въпроса ми е: маркираното горно болче за какво е? Долният болт е на мащинката за регулиране по вертикал, а горният за регулиране по хоризонтал ли е? С въртенето му почти нищо не се отразява на стената, която ползвам за екран. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #2 Отговорено 4 Март, 2022 Стената не е много адекватна мерилка за гласене на фарове. На равно асфалтирано място с храсти или каквито и да е обекти/маркери на около 20-25 метра пред колата е по-добрия вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsilev 7 #3 Отговорено 4 Март, 2022 Всякакви опити за регулиране на светлини на различни от тези, които имат специализирана техника са несериозни и не ефективни. В пунктовете за технически прегледи става бързо и лесно. Горното болтче в случая е за регулиране по хоризонтал едновременно на къси и дълги светлини. Долното за регулиране по вертикал, пак на двете светлини. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 4 Март, 2022 (Редактирано) Рефлектора е захванат към тялото на фара в 3(три) точки. Едната е моторчето, което регулира във вертикал. Другата е винта, който регулира в хоризонтал. Третата е фиксирана. Регулирането на фара по вертикал не променя позицията му в хоризонтал. Променя я, но е незабележимо малко, особено с просто око. Това е така, защото другите 2 точки са разположени почти в хоризонтална линия една спрямо друга. Обаче, регулирането на фара по хоризонтал винаги променя позицията му по вертикал. Също трудно забележимо с просто око. Затова, след всяко пипане на винта за хоризонтал задължително се коригира и по вертикал. На 27.02.2022 г. at 16:22, tsilev написа: ... С въртенето му почти нищо не се отразява на стената ... Напротив, променя се, но няма как да го видиш, именно, защото се мести настрани. Границата межу тъмно и светло на стената си е все в едно положение. Значи, аз също мисля, че Преди 1 час, tsilev написа: Всякакви опити за регулиране на светлини на различни от тези, които имат специализирана техника са несериозни и не ефективни ... Вервайте ми, работил съм го това около 10г. в център за ГТП. После: На 27.02.2022 г. at 16:22, tsilev написа: ... смених халогенните крушки с нови и не ми харесва как са насочени ... Да разбираме ли, че преди смяната на крушките не беше така? Редактирано 4 Март, 2022 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsilev 7 #5 Отговорено 4 Март, 2022 Преди 2 часа, Krasi-mir написа: Да разбираме ли, че преди смяната на крушките не беше така? Преди си бяха оригиналните крушки и си бяха ОК. След смяната с нови Osram Night Breaker Laser HB3 / 9005 лявата дълга светлина светеше високо по дърветата. Крушката е сложена добре в цокъла проверена и от майстора, който ги регулираше на стенд, но пак е по високо от дясната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #6 Отговорено 4 Март, 2022 Преди 5 часа, tsilev написа: Всякакви опити за регулиране на светлини на различни от тези, които имат специализирана техника са несериозни и не ефективни. В пунктовете за технически прегледи става бързо и лесно. Вярно, че апаратура става най-точно (стига човекът, който я използва да знае как), но не виждам никакъв проблем реглажът да се направи и на стена. А и доста често съм срещал инструкции за проверка и реглаж точно по този начин. Ролетка, подземен паркинг, спиране на 10м от стена - за по-лесно пресмятане на нужната разлика във височините а и ясно изобразяване на шарката на стената. Правил съм го неколкократно при предишната ми кола и винаги е било с добър резултат. Апропо на един ГТП ги замерваха (случи ми се един единствен път - доста педантични бяха момчетата) и се учудиха колко добре са настроени. По темата: при реглаж в сервиз ми казаха след настройката дългите светлини на левия фар светят по-нагоре и това няма как да се компенсира, поради описаните от Красимир причини. Надявам се да е дефектна крушка, а не момчетата, които ремонтираха фара да са счупили нещо вътре. Може да размениш двете круши и да установиш, дали проблемът е от фара или от крушката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #7 Отговорено 4 Март, 2022 (Редактирано) Това седнах да пиша и аз: преди 8 минути, Terje написа: Може да размениш двете круши и да установиш, дали проблемът е от фара или от крушката След като крушките са монтирани качествено и фаровете са регулирани на стенд, и аз не виждам друга причина само ляв-дълги да не е наред. Редактирано 4 Март, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tsilev 7 #8 Отговорено 4 Март, 2022 преди 43 минути, Krasi-mir написа: Това седнах да пиша и аз: След като крушките са монтирани качествено и фаровете са регулирани на стенд, и аз не виждам друга причина само ляв-дълги да не е наред. Ще ги тествам в реални условия и ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове