Jump to content
Guest kamenski

високи обороти

Recommended Posts

Guest kamenski

здравеите колеги значи от седмица някаде се появи странен проблем като запаля колата си е на смукач и оборотите са кам 1500 като позагрее падат на 700-800 до тука добре но като покарам малко повече и си загрее добре оборотите пак стават 1500 карам я на газ и си мислех че нещо от изпарителя но и на бензин е така ако някои има идея от какво може да е нека сподели :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969
Отговорено (Редактирано)

Идва ми нещо на ум, дали не смуче въздух след клапите на газта...Провери да не ти е заминала гарнитурата на входните колектори там където залепват за главата, тя е само от клингирит без метални пръстени. Чувал съм че се проверява като при загрял работещ двигател се взема масльонка с масло и се налива тънко точно на снадката на входните колектори и главата, ако има пробив в гарнитурата веднага се усеща промяна в работата на двигателя защото маслото запушва за кратко пробива. Ако съм прав значи проблемът ти е лесно отстраним :D

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikitooo

При мен причината за този проблем (високи обороти при загрят двигател), се оказа температурния датчик. Този който подава информация на компа. При мен (D16A6) се намира под делкото. Беше си заминал и след като двигателят загрее, компа получава информация, че е студен. Надявам се да съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamenski

При мен причината за този проблем (високи обороти при загрят двигател), се оказа температурния датчик. Този който подава информация на компа. При мен (D16A6) се намира под делкото. Беше си заминал и след като двигателят загрее, компа получава информация, че е студен. Надявам се да съм бил полезен.

ами незнам на д13б2 има ли такъв датчик :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има, и е на същото място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

има, и е на същото място

ами от каде може да се купи скъп ли е и трудно ли се сменя ако си е заминал нетрябва ли постоянно да си даржи високи обороти и при студен и при топал защото при мене има момент в които оборотите са си нормални Редактирано от kamenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги значи от седмица някаде се появи странен проблем като запаля колата си е на смукач и оборотите са кам 1500 като позагрее падат на 700-800 до тука добре но като покарам малко повече и си загрее добре оборотите пак стават 1500 карам я на газ и си мислех че нещо от изпарителя но и на бензин е така ако някои има идея от какво може да е нека сподели ;)

аз също имам подобен проблем, но се получава когато двигателя е загрял (достиганл е нормална темперетура след 20-тина мин градско каране) и изгася колата. След като запаля отново (след 2-3 мин) колата е отново на смукач и трябва да покарам 10-15 мин, за да паднат оборотите.По някой път става и същото както при теб (вдигат се оборотите без да съм гасил колата), но доста рядко.Аз съм само на бензин. Ходих и при Омбре, но май не помогна................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...