Jump to content
tachman

нестабилни обороти

Recommended Posts

Здравейте, появи се малко странен, поне за мен, проблем с хондата!

Когато колата е студена не държи тихи обороти, от 1300 падат до почти нула! След около 2 мин работа прехвърля на газ и проблема изчезва! Когато колата е напълно загряла прехвърлям на бензин и си работи нормално! Това се случва в общи линии. Аз си мисля за температурен датчик, но незна кой точно е отговорен за студения старт!? Ако може да ме насочите или да дадете мнение.

Мотора е 128 коня.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два температурни датчика единия дава данни на стрелката на таблота,другия на ЕКУ то.

Двата са  на блока на колата поне при 147 к са под делкото.

Твоя е с два кабела,този които дава инфо на ЕКУ то за температурата,ти е за смяна.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Screenshot_20211220-093223_Gallery.thumb.jpg.5e22611bc9c71b8316f260d5cd581326.jpgScreenshot_20211220-093247_Gallery.thumb.jpg.94478834b336fd70cc478205ae781fc7.jpg

Този с сивата букса.

Често срещан проблем,свързан с колебаене на обаротите особено зимата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги! Ще го сменя и ще видим!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди всякакви смени на каквото и да е - провери си клапаните, както е по указания. Чак тогава започни всичко останало. 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е важно,може би коегата ги е проверявал.

На газ се проверяват в интервал от 15 до 20 хил км,в зависимост от настойките на газовото,и какво е показало предходното регулиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда също може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачих нов датчик, ей така, висящ във въздуха и всичко си дойде на мястото! Не съм отвивал стария, че нямам време. 

Като махна стария се очаква да потече антифриз, нали?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакваш да изтине,отвивяш капачката на радиатора  ,ако има налягане да изчезне,звиваш.

Да изтече  не повече от100мл,ако не седиш и гледаш де.

Отвиваш завиваш и може и нищо де не изтече,важно е колко си бърз.

Следиш  разширетелния съд ако изчезне доливаш до мин.

Не може да караш с висящ в въздуха няма да отчете загравянето на блока.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си! Сега карах малко с висящия и при загряла кола държи високи обороти! 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...