tachman 4 #1 Публикувано 20 Декември, 2021 Здравейте, появи се малко странен, поне за мен, проблем с хондата! Когато колата е студена не държи тихи обороти, от 1300 падат до почти нула! След около 2 мин работа прехвърля на газ и проблема изчезва! Когато колата е напълно загряла прехвърлям на бензин и си работи нормално! Това се случва в общи линии. Аз си мисля за температурен датчик, но незна кой точно е отговорен за студения старт!? Ако може да ме насочите или да дадете мнение. Мотора е 128 коня. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 20 Декември, 2021 (Редактирано) Има два температурни датчика единия дава данни на стрелката на таблота,другия на ЕКУ то. Двата са на блока на колата поне при 147 к са под делкото. Твоя е с два кабела,този които дава инфо на ЕКУ то за температурата,ти е за смяна. Редактирано 20 Декември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #3 Отговорено 20 Декември, 2021 Този с сивата букса. Често срещан проблем,свързан с колебаене на обаротите особено зимата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #4 Отговорено 20 Декември, 2021 Благодаря, колеги! Ще го сменя и ще видим! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
digunan 46 #5 Отговорено 21 Декември, 2021 Преди всякакви смени на каквото и да е - провери си клапаните, както е по указания. Чак тогава започни всичко останало. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #6 Отговорено 21 Декември, 2021 Да това е важно,може би коегата ги е проверявал. На газ се проверяват в интервал от 15 до 20 хил км,в зависимост от настойките на газовото,и какво е показало предходното регулиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #7 Отговорено 21 Декември, 2021 Ламбда сонда също може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #8 Отговорено 22 Декември, 2021 Закачих нов датчик, ей така, висящ във въздуха и всичко си дойде на мястото! Не съм отвивал стария, че нямам време. Като махна стария се очаква да потече антифриз, нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #9 Отговорено 22 Декември, 2021 (Редактирано) Изчакваш да изтине,отвивяш капачката на радиатора ,ако има налягане да изчезне,звиваш. Да изтече не повече от100мл,ако не седиш и гледаш де. Отвиваш завиваш и може и нищо де не изтече,важно е колко си бърз. Следиш разширетелния съд ако изчезне доливаш до мин. Не може да караш с висящ в въздуха няма да отчете загравянето на блока. Редактирано 22 Декември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tachman 4 #10 Отговорено 22 Декември, 2021 Да, прав си! Сега карах малко с висящия и при загряла кола държи високи обороти! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове