exit 3 #1 Публикувано 12 Ноември, 2021 Здравейте, колеги! От скоро съм собственик на CR-V 2007 година, бензинов, ръчни скорости. Колата е на 200 хиляди километра. Въпросът ми е свързан със съединителя. Струва ми се доста твърд, дори започва да ме наболява стъпалото след час-два каране. Съмнявам се да е толкова твърд съединителят на модела, но пък опитът ми с автомобилите не е голям. Карал съм 3 различни коли за кратко, но все са били дизелови. По-скоро го отдавам на нуждата от някакъв ремонт на устройството. Въпросът ми е каква може да е причината за твърдостта и как може да се разреши проблемът? Също така ще съм благодарен, ако ми предложите и специалист в София, който да извърши манипулациите по колата. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #2 Отговорено 13 Ноември, 2021 Интересно! Ръчката е с две помпи! Намирисва ми на някоя пружина да се е скапала! Я погледни педала на съединителя и виж за пружината, която го връща в изходно положение! Трудно ли влизат скоростите? Да не те отчайвам, но ако не си го сменял наближава момента на смяната! Може и от заминаващ си съединител да прави тези магарии! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #3 Отговорено 14 Ноември, 2021 Най-лесното и евтино е да се смени спирачната течност на съединителя.От там ако няма ефект вече се почва поред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 14 Ноември, 2021 На 12.11.2021 г. at 15:39, exit написа: Въпросът ми е каква може да е причината за твърдостта и как може да се разреши проблемът? С нов съединител се решава най лесно проблема, причината е износен феродов диск, от там ламелите на притискателния диск изпъкват повече и преодоляването на съпротивлението им става по тегаво . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
exit 3 #5 Отговорено 14 Ноември, 2021 11 hours ago, shopa said: Интересно! Ръчката е с две помпи! Намирисва ми на някоя пружина да се е скапала! Я погледни педала на съединителя и виж за пружината, която го връща в изходно положение! Трудно ли влизат скоростите? Да не те отчайвам, но ако не си го сменял наближава момента на смяната! Може и от заминаващ си съединител да прави тези магарии! Скоростите не бих казал, че влизат трудно, но със сигурност не влизат като на нов автомобил. Не изисква усилие, с два пръста се сменят. Не се отчайвам, то е ясно, че старият автомобил си идва с разходи за ремонти. :) Съединителят се връща сам с достатъчно съпротивление, така че не мисля, че може да е от пружината долу. 16 minutes ago, zograffa said: Най-лесното и евтино е да се смени спирачната течност на съединителя.От там ако няма ефект вече се почва поред. Ще го имам предвид като ида при майстор! 10 minutes ago, mar_tod said: С нов съединител се решава най лесно проблема, причината е износен феродов диск, от там ламелите на притискателния диск изпъкват повече и преодоляването на съпротивлението им става по тегаво . Някакви ориентировъчни цени дали можете да споделите? При разходката ми по форума ми се стори, че разходът за такъв ремонт е около 500 лева? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
exit 3 #6 Отговорено 11 Декември, 2021 Двете помпи имаха счупени пружини, спирачната течност на нищо не приличаше. Сега определено е малко по-добре, но оставихме смяната на съединител за по-натам, когато се появят симптомите на заминал съединител. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #7 Отговорено 11 Декември, 2021 С нови помпи ли реши проблема или само с нови пружини? Ако си намерил пружини-напиши от къде! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
exit 3 #8 Отговорено 12 Декември, 2021 За съжаление направо сменихме помпите, нещо не се справихме с откриването само на пружини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #9 Отговорено 12 Декември, 2021 Да, няма как само пружина да се намери/освен от дефектирала помпа със здрава пружина/! Поискаха ми 50 лв., за да ми изработят по поръчка пружина! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #10 Отговорено 23 Декември, 2021 On 11/14/2021 at 9:16 AM, exit said: Скоростите не бих казал, че влизат трудно, но със сигурност не влизат като на нов автомобил. Не изисква усилие, с два пръста се сменят. Не се отчайвам, то е ясно, че старият автомобил си идва с разходи за ремонти. Съединителят се връща сам с достатъчно съпротивление, така че не мисля, че може да е от пружината долу. Ще го имам предвид като ида при майстор! Някакви ориентировъчни цени дали можете да споделите? При разходката ми по форума ми се стори, че разходът за такъв ремонт е около 500 лева? Благодаря! Няма такава цена за реален ремонт. Реален визирам смяна на всичко необходимо. Равносметката при мен: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. Предполагам, че за бензин са същите части. Препоръчвам смяна и на маховик. Писал съм по-подробно в друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
exit 3 #11 Отговорено 7 Февруари, 2022 On 12/23/2021 at 8:07 PM, Etsp said: Няма такава цена за реален ремонт. Реален визирам смяна на всичко необходимо. Равносметката при мен: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. Предполагам, че за бензин са същите части. Препоръчвам смяна и на маховик. Писал съм по-подробно в друга тема. Здрасти, може да съм се подвел. Останах с впечатлението, че при дизелите е по-скъп ремонтът заради демпферния маховик, който при бензиновите отсъства? Разбира се, може и да се бъркам, тъй като не съм особен специалист. Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове