Jump to content
exit

Твърд съединител

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

От скоро съм собственик на CR-V 2007 година, бензинов, ръчни скорости. Колата е на 200 хиляди километра.

 

Въпросът ми е свързан със съединителя. Струва ми се доста твърд, дори започва да ме наболява стъпалото след час-два каране. Съмнявам се да е толкова твърд съединителят на модела, но пък опитът ми с автомобилите не е голям. Карал съм 3 различни коли за кратко, но все са били дизелови. По-скоро го отдавам на нуждата от някакъв ремонт на устройството.

 

Въпросът ми е каква може да е причината за твърдостта и как може да се разреши проблемът? Също така ще съм благодарен, ако ми предложите и специалист в София, който да извърши манипулациите по колата.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно! Ръчката е с две помпи! Намирисва ми на някоя пружина да се е скапала! Я погледни педала на съединителя и виж за пружината, която го връща в изходно положение! Трудно ли влизат скоростите?  Да не те отчайвам, но ако не си го сменял наближава момента на смяната! Може и от заминаващ си съединител да прави тези магарии! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното и евтино е да се смени спирачната течност на съединителя.От там ако няма ефект вече се почва поред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.11.2021 г. at 15:39, exit написа:

Въпросът ми е каква може да е причината за твърдостта и как може да се разреши проблемът?

С нов съединител се решава най лесно проблема, причината е износен феродов диск, от там ламелите на притискателния диск  изпъкват повече и преодоляването на съпротивлението им става по тегаво .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
11 hours ago, shopa said:

Интересно! Ръчката е с две помпи! Намирисва ми на някоя пружина да се е скапала! Я погледни педала на съединителя и виж за пружината, която го връща в изходно положение! Трудно ли влизат скоростите?  Да не те отчайвам, но ако не си го сменял наближава момента на смяната! Може и от заминаващ си съединител да прави тези магарии! 

 

Скоростите не бих казал, че влизат трудно, но със сигурност не влизат като на нов автомобил. Не изисква усилие, с два пръста се сменят.

 

Не се отчайвам, то е ясно, че старият автомобил си идва с разходи за ремонти. :)
 

Съединителят се връща сам с достатъчно съпротивление, така че не мисля, че може да е от пружината долу.

 

16 minutes ago, zograffa said:

Най-лесното и евтино е да се смени спирачната течност на съединителя.От там ако няма ефект вече се почва поред.

 

Ще го имам предвид като ида при майстор!

 

10 minutes ago, mar_tod said:

С нов съединител се решава най лесно проблема, причината е износен феродов диск, от там ламелите на притискателния диск  изпъкват повече и преодоляването на съпротивлението им става по тегаво .

 

Някакви ориентировъчни цени дали можете да споделите? При разходката ми по форума ми се стори, че разходът за такъв ремонт е около 500 лева?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете помпи имаха счупени пружини, спирачната течност на нищо не приличаше. Сега определено е малко по-добре, но оставихме смяната на съединител за по-натам, когато се появят симптомите на заминал съединител.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нови помпи ли реши проблема или само с нови пружини? Ако си намерил пружини-напиши от къде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление направо сменихме помпите, нещо не се справихме с откриването само на пружини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, няма как само пружина да се намери/освен от дефектирала помпа със здрава пружина/! Поискаха ми 50 лв., за да ми изработят по поръчка пружина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/14/2021 at 9:16 AM, exit said:

 

Скоростите не бих казал, че влизат трудно, но със сигурност не влизат като на нов автомобил. Не изисква усилие, с два пръста се сменят.

 

Не се отчайвам, то е ясно, че старият автомобил си идва с разходи за ремонти. :)
 

Съединителят се връща сам с достатъчно съпротивление, така че не мисля, че може да е от пружината долу.

 

 

Ще го имам предвид като ида при майстор!

 

 

Някакви ориентировъчни цени дали можете да споделите? При разходката ми по форума ми се стори, че разходът за такъв ремонт е около 500 лева?

 

Благодаря!

 

Няма такава цена за реален ремонт. Реален визирам смяна на всичко необходимо.

 

Равносметката при мен:

Смених:

415027210 - LuK Демпферен маховик

624335600 - LuK Комплект съединител

 

+ имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха.

 

Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел.

 

Предполагам, че за бензин са същите части.

 

Препоръчвам смяна и на маховик. Писал съм по-подробно в друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/23/2021 at 8:07 PM, Etsp said:

 

Няма такава цена за реален ремонт. Реален визирам смяна на всичко необходимо.

 

Равносметката при мен:

Смених:

415027210 - LuK Демпферен маховик

624335600 - LuK Комплект съединител

 

+ имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха.

 

Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел.

 

Предполагам, че за бензин са същите части.

 

Препоръчвам смяна и на маховик. Писал съм по-подробно в друга тема.

 

Здрасти, може да съм се подвел. Останах с впечатлението, че при дизелите е по-скъп ремонтът заради демпферния маховик, който при бензиновите отсъства? Разбира се, може и да се бъркам, тъй като не съм особен специалист. Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...