Pavel681 2 #1 Публикувано 11 Ноември, 2021 Здравейте,поради (добри)майстори имам за смяна три от шпилките на предното окаване,някой сменял ли е или има информация за подмяната,дали се вади и лагера или си има прожеп за смяната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #2 Отговорено 11 Ноември, 2021 Здравей. Лагера не се сваля, понеже няма как. Лагера се чупи. Лично не съм сменял, но са ми обяснавали процедурата. Сваля се ламаринения протектор на диска и се прорязва малък участък от ръба на шенкела, колкото да се пъхне шпилката. Мисля, че във всеки сервиз ще знаят как се прави. Ако ще се заемаш сам потърси някакви клипове, къде точно се врязва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel681 2 #3 Отговорено 12 Ноември, 2021 Предпочитам сам, защото след сервиза ми трябва сервиз! Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #4 Отговорено 12 Ноември, 2021 Не режи шенкела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #5 Отговорено 12 Ноември, 2021 А какъв е начина без прорязване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #6 Отговорено 12 Ноември, 2021 Ако става дума за шпилките на главините - без сваляне на главината или някакви нестандартни процедури - като рязане, пилене и др. не може да се сменят, а в този случай се сменя и лагер. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #7 Отговорено 12 Ноември, 2021 (Редактирано) Рядко ходя на гумаджии, защото съм с 2 комплекта т.е ходя като сменям гуми с нови такива. Като имах прелюд преди много години, при покупка на нови зимни гуми в една гумаджийница така добре бяха завили гайките, че пролетта като си сменях джантите скъсах 2 шпилки. Става така, защото ги мързи да направят поне 2-3 оборота на ръка на гайката а направо я слагат на пистолета и с 100-120 нютона, газ колко може, че после и на ръка достяга. Та минах през 2 сервиза ( на Хонда ), все хвалени такива. Единият искаше да ми сваля шенкела, другият искаше да смени и ангренажа заедно със шпилките. В крайна сметка ги смениха ( пак в Хонда сервиз ) за 10-тина минути без да къртят и разглобяват 1/2 от предницата. Взима се леко на шмиргела главата на шпилката и си влиза като по масло. Предните гуми за разлика от задните можеш да ги завъртиш и да е удобно за работа. Сега, не знам как е при Акорд но не вярвам да е по-различно от на повечето Хонди. Та провери първо, защото сигурно някой иска за 2 шпилки да вземе 150 точки но аз не бих дал толкова. P.S Не режи шенкела P.S! За задна гума, не знам решението Редактирано 12 Ноември, 2021 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel681 2 #8 Отговорено 14 Ноември, 2021 Благодаря за съвета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове