marti1707 4 #1 Публикувано 4 Ноември, 2021 Здравейте колеги, вчера забелязах, че след като пусна мигач и завия не иска да се спре сам, а трябва да го спра ръчно, някакви идеи какво може да е станало и как може да се оправи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 4 Ноември, 2021 (Редактирано) Така си я взел преди 3 месеца и го установяваш сега , или сега стана нещо? И..., нещо разглобявано по волана случайно??? Което може да е: Е, счупено е петлето което закача за да освободи когато си включил мигач. Редактирано 4 Ноември, 2021 от docev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marti1707 4 #3 Отговорено 5 Ноември, 2021 Преди 16 часа, docev написа: Така си я взел преди 3 месеца и го установяваш сега , или сега стана нещо? И..., нещо разглобявано по волана случайно??? Което може да е: Е, счупено е петлето което закача за да освободи когато си включил мигач. Волана беше кривнал на страни и реших да го махна и да го сложа да си бъде в нормално положение отново, допреди това нямаше проблеми с автоматичното изключване на мигачите, но сега трябва сам да си ги изключвам. Както го разглобих така и го зглобих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 5 Ноември, 2021 Те затова 'ората викат "ОТИДИ НА МАЙСТОР"! Особено, когато не знаеш, какво правиш. Първо - за да стои вланът накриво не е виновен самият той. Виновни са кормилните накрайници. Другата причина е (зависи, кокко накриво е бил) прекомерно износване на части по кормилната уредба и окачването. Изправянето на волана става чрез кормилните накрайници на стенд за регулиране на предницата. Преди това трябва да си се убедил, че всичко по окачването и кормилната уредба е перфектно. Затова ти трябва Майстор. Второ - при демонтажа, или монтажа на волана си повредил автоматичното изключване на мигачите. Или си изгубил някоя миниатюрна част, или си я счупил. "Петлето", за което говори @docev е част от ключа за мигачите. Възможно е само да се е разместило, а е възможно и да е счупено. Трето - воланът има точно определен начин за монтиране към кормилния прът. Не можеш, по-скоро нямаш право да го променяш. Последно - ОТИДИ ПРИ МАЙСТОР, да оправи кашата, която си забъркал. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #5 Отговорено 8 Ноември, 2021 Не разбирам защо се нахвърляте на човека, без да знаете какъв капацитет има и дали знае от къде се хваща отвертката! Дори и добрите механици правят грешки, така че може да се опитаме да помагаме, без да укоряваме. @marti1707 при монтажа може би не е влязъл канала за изключване на мигачите. Разглоби волана отново и провери, дали можеш отвътре да изключиш лостчето и ако е здраво и работи, монтирай волата така, че да захване въпросното "петле". Ако е счупено - търси резервно от морга. Прилагам ти тази част от service manual; Ако пък не се чувстваш сигурен, отиди на майстор, макар че и това е проблем, да намериш читав такъв, който да се погрижи отговорно и адекватно за този проблем. И @Krasi-mir е прав, изкривения волан се оправя чрез реглаж и кормилните накрайници, а не чрез демонтаж на волана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #6 Отговорено 19 Декември, 2021 Като се сваля волана, няма как да се повреди конзолата с мигачите и частичките, защото тя самата е захваната с 3 болта към кормилния прът. Аз имах такъв проблем с изключването на мигачите, още като купих колата и си купих цяла конзола 2-ра ръка и я смених. Като извадих моята конзола се оказа, че няма нищо счупено и самата пластмаса, която се върти около пръта и натиска зъбчето за изключване на мигачите поради някаква причина е запекла и се върти на ръка адски трудно да не кажа почти невъзможно. Колега, моят съвет е да си търсиш такава конзола 2-ра ръка. И ако колата ти е хеч. намирането ще е по-лесно, от колкото ако е купе. Конзолите на хеча и купето са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове