Jump to content
rabbeat

Check Engine и ELM327 v1.5

Recommended Posts

Здравейте,

След смяна на датчика за налягане на маслото с оригинален, чек лампата започна периодично да свети. Общо взето един ден свети, следващите два - не. Маслото също е сменено, а нивото е точно на средата между минимум и максимума. Трябва ли да ме притеснява въпросното светене на чека?

 

Купих един ELM327 v1.5  за да проверя каква грешка записва, но нито Torgue, нито OBD Car Doctor могат да се свържат с ECU-то, дори и при ръчно зададен протокол - ISO 9141-2. Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На друга  кола пробван ли е четеца? Ако работи на нея значи проблем има в букста. Чувал съм, че се разменят кабелите на буксата против кражба.

Моят е такъв и се свързва 

Screenshot_245.thumb.png.92e3b5c69966ee544b25ba93669ae82a.png

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с буксата май го правят на 3-та генерация.

Иначе аз имах ей такъв ELM и се вързвах без проблем с CRV-то.

image.png

Но да - това е протоколът, може да пробваш някоя от отметките за свързаноста в Torque.

WiFi или Bluetooth е четецът?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, dindin написа:

WiFi или Bluetooth е четецът?

Четецът е от сините китайчета с Bluetooth. При включване в буксата светва червен диод, а когато тества протоколите освен червеното, има премигване на зелен и жълт. За момента нямам възможност да го тествам на друг автомобил, но предполагам, че работи, предвид светлинната му индикация.

Редактирано от rabbeat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Smart-ass Chineese fake-makers, that made v.2.1 clones realised, that consumers prefer buying ELM327 clones, marked as “v.1.4” or “v.1.5” and don’t want to buy “v.2.1”, that was full of bugs. So, what have they done? They just  changed version string in “v.2.1” to “v.1.5”. And we have actually “v.2.1” clones, but marked as “v.1.5”. They are just the same piece of shit as v.2.1 with changed version string.

 

Напълно е възможно да имаш v2.1, но трябва да се тества и на друга кола.

Поиграй си с настройките, например махни Faster Communication ако е отметнато.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.10.2021 г. at 11:04, dindin написа:

но трябва да се тества и на друга кола

Тествах го и на Subaru Legacy, и резултата е същия. Сега взех на заем от тези черните да пробвам и ако проработи ще си купя от тях.

Благодаря на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.10.2021 г. at 10:30, dindin написа:

Иначе аз имах ей такъв ELM и се вързвах без проблем с CRV-то.

 

Потвърдено! С такъв ELM372 (v1.5, BT) и протокол ISO 9141-2 се закачам без проблем за ECU-то. Явно както казва колегата @dindin моят син китайски четец, е менте на ментето - бъгав v2.1 с променен вершън стринг на v1.5.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Версия 2,1 също работи, но има значение от версията на БТ на телефона. На по новите модели не хваща. Имам едно старо Lenovo A6010 модел 2015 година с БТ версия 4.0 без проблеми с Android 5. Сега се сетих, че работеше и на китаеца Doogee T6 Pro, но с къстъм ром Android 7.1. Вероятно има значение и какво е разрешено да поддържа в самия драйвър на телефона. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, st34 написа:

но има значение от версията на БТ на телефона. На по новите модели не хваща

Проблемът беше комуникацията ELM<--- (iso9141-2)--->ECU. Bluetooth-а си работеше нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам obd2  от черните не мога да се свърже с колата CR-V 2/2003г.постояно иска парола,пробвал съм на други коли Опел,bmw работи без проблеми,някаква идея.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Plamen-CRV ,разменят се кабелите по искане от застрахователя и после  даваме специален преходник за обд-то на който излизат нормални изводите ,за да може чрез него да правят диагностика на колата в други сервизи при ремонт ,това е при по-новите коли от които може да се запали колата през диагностиката .Собственика трябва да си пази преходника на сигурно място .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колата не е барана от никой,преди това сме я чели с Делфи никакъв проблем,а възможно ли е самата кола да има някаква парола 🤔или незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...