rabbeat 57 #1 Публикувано 8 Октомври, 2021 Здравейте, След смяна на датчика за налягане на маслото с оригинален, чек лампата започна периодично да свети. Общо взето един ден свети, следващите два - не. Маслото също е сменено, а нивото е точно на средата между минимум и максимума. Трябва ли да ме притеснява въпросното светене на чека? Купих един ELM327 v1.5 за да проверя каква грешка записва, но нито Torgue, нито OBD Car Doctor могат да се свържат с ECU-то, дори и при ръчно зададен протокол - ISO 9141-2. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #2 Отговорено 8 Октомври, 2021 На друга кола пробван ли е четеца? Ако работи на нея значи проблем има в букста. Чувал съм, че се разменят кабелите на буксата против кражба. Моят е такъв и се свързва 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #3 Отговорено 8 Октомври, 2021 Това с буксата май го правят на 3-та генерация. Иначе аз имах ей такъв ELM и се вързвах без проблем с CRV-то. Но да - това е протоколът, може да пробваш някоя от отметките за свързаноста в Torque. WiFi или Bluetooth е четецът? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #4 Отговорено 8 Октомври, 2021 (Редактирано) преди 6 минути, dindin написа: WiFi или Bluetooth е четецът? Четецът е от сините китайчета с Bluetooth. При включване в буксата светва червен диод, а когато тества протоколите освен червеното, има премигване на зелен и жълт. За момента нямам възможност да го тествам на друг автомобил, но предполагам, че работи, предвид светлинната му индикация. Редактирано 8 Октомври, 2021 от rabbeat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 8 Октомври, 2021 Smart-ass Chineese fake-makers, that made v.2.1 clones realised, that consumers prefer buying ELM327 clones, marked as “v.1.4” or “v.1.5” and don’t want to buy “v.2.1”, that was full of bugs. So, what have they done? They just changed version string in “v.2.1” to “v.1.5”. And we have actually “v.2.1” clones, but marked as “v.1.5”. They are just the same piece of shit as v.2.1 with changed version string. Напълно е възможно да имаш v2.1, но трябва да се тества и на друга кола. Поиграй си с настройките, например махни Faster Communication ако е отметнато. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #6 Отговорено 10 Октомври, 2021 На 8.10.2021 г. at 11:04, dindin написа: но трябва да се тества и на друга кола Тествах го и на Subaru Legacy, и резултата е същия. Сега взех на заем от тези черните да пробвам и ако проработи ще си купя от тях. Благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #7 Отговорено 12 Октомври, 2021 На 8.10.2021 г. at 10:30, dindin написа: Иначе аз имах ей такъв ELM и се вързвах без проблем с CRV-то. Потвърдено! С такъв ELM372 (v1.5, BT) и протокол ISO 9141-2 се закачам без проблем за ECU-то. Явно както казва колегата @dindin моят син китайски четец, е менте на ментето - бъгав v2.1 с променен вершън стринг на v1.5. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #8 Отговорено 12 Октомври, 2021 Версия 2,1 също работи, но има значение от версията на БТ на телефона. На по новите модели не хваща. Имам едно старо Lenovo A6010 модел 2015 година с БТ версия 4.0 без проблеми с Android 5. Сега се сетих, че работеше и на китаеца Doogee T6 Pro, но с къстъм ром Android 7.1. Вероятно има значение и какво е разрешено да поддържа в самия драйвър на телефона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #9 Отговорено 12 Октомври, 2021 преди 52 минути, st34 написа: но има значение от версията на БТ на телефона. На по новите модели не хваща Проблемът беше комуникацията ELM<--- (iso9141-2)--->ECU. Bluetooth-а си работеше нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bi4eto 0 #10 Отговорено 13 Януари, 2022 Здравейте имам obd2 от черните не мога да се свърже с колата CR-V 2/2003г.постояно иска парола,пробвал съм на други коли Опел,bmw работи без проблеми,някаква идея.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #11 Отговорено 13 Януари, 2022 Plamen-CRV ,разменят се кабелите по искане от застрахователя и после даваме специален преходник за обд-то на който излизат нормални изводите ,за да може чрез него да правят диагностика на колата в други сервизи при ремонт ,това е при по-новите коли от които може да се запали колата през диагностиката .Собственика трябва да си пази преходника на сигурно място . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bi4eto 0 #12 Отговорено 13 Януари, 2022 Не колата не е барана от никой,преди това сме я чели с Делфи никакъв проблем,а възможно ли е самата кола да има някаква парола 🤔или незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове